×

سید محمد احمدی: ۹۰ گروه مناطق روستایی و شهری لاهیجان را برفروبی می کنند

  • کد نوشته: 11685
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۹
  • 83 بازدید
  • ۰
  • مهندس احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: ۹۰ گروه انجام عملیات برف روبی و پاکسازی جاده های اصلی و روستایی برای جریان داشتن رفت و آمد در این شهرستان را بر عهده دارند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی، سید محمد احمدی ظهر جمعه افزود: ۹۰ اکیپ از راهداری، شهرداری […]

    سید محمد احمدی: ۹۰ گروه مناطق روستایی و شهری لاهیجان را برفروبی می کنند
  • مهندس احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: ۹۰ گروه انجام عملیات برف روبی و پاکسازی جاده های اصلی و روستایی برای جریان داشتن رفت و آمد در این شهرستان را بر عهده دارند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی، سید محمد احمدی ظهر جمعه افزود: ۹۰ اکیپ از راهداری، شهرداری ها، اداره برق و بخش خصوصی در سطح روستاها و مناطق شهری شهرستان لاهیجان استقرار یافته و درحال انجام عملیات برفروبی هستند.
    وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۵سانتیمتر برف در شهرستان باریده و بارش آن همچنان با شدت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تمامی راه های روستایی و اصلی این شهرستان باز است و با انجام عملیات برفروبی و پاکسازی خیابان ها و جاده های اصلی، رفت و آمد در سطح شهر و روستا جریان دارد.

    فرماندار لاهیجان اظهار داشت: با آمادگی که ستاد بحران شهرستان و کلیه نیروها از قبل داشتند، وضعیت این شهرستان از نظر آب ، برق و گاز عادی است و نانوایان درحال پخت هستند و مشکلی وجود ندارد.

    وی یادآور شد: برخی از قطعی های برق در بخش هایی از این شهرستان، مربوط به پست ۶۳کیلوولت استان است که مسئولان درحال پیگیری و رفع نقص آن هستند.

    فرماندار لاهیجان گفت: امیدواریم با همکاری شهروندان و با رفع مشکلات توسط نیروهای امدادرسان این نعمت الهی تبدیل به شادی و لذت برای مردم و نعمت و آبادانی برای کشاورزی شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=11685

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *