×

شرایط جذب سرمایه‌گذاران در شهر رشت فراهم می‌شود

  • کد نوشته: 30962
  • ۱۳۹۷-۰۲-۰۱
  • 104 بازدید
  • ۰
  • شهردار رشت گفت: شرایط مطلوبی برای جذب سرمایه‌گذاران در شهر رشت فراهم می‌شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مسعود نصرتی صبح امروز در آیین تجلیل از مقام جانبازان شهرداری رشت اظهار داشت: خانواده ارزشی و انقلابی شهرداری رشت در راستای انجام ماموریت‌های تعیین شده شهرداری پیشتاز و خستگی‌ناپذیر هستند. شهردار رشت از برگزاری جشن بزرگداشت […]

    شرایط جذب سرمایه‌گذاران در شهر رشت فراهم می‌شود
  • شهردار رشت گفت: شرایط مطلوبی برای جذب سرمایه‌گذاران در شهر رشت فراهم می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مسعود نصرتی صبح امروز در آیین تجلیل از مقام جانبازان شهرداری رشت اظهار داشت: خانواده ارزشی و انقلابی شهرداری رشت در راستای انجام ماموریت‌های تعیین شده شهرداری پیشتاز و خستگی‌ناپذیر هستند.

    شهردار رشت از برگزاری جشن بزرگداشت جانبازان بالای ۷۰ درصد استان در شهر رشت خبر داد و با بیان اینکه مراسم مذکور ویژه تمامی جانبازان استان است گفت: جانبازان هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و به منظور حفظ ارزش‌های انقلاب پس از اتمام جنگ تحمیلی همواره سال‌های سختی را پشت سر می‌گذارند.

    نصرتی با تاکید بر اینکه امروز در راستای  دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی شهدای گرانقدر مدافع حرم را در ایران اسلامی داریم خاطرنشان کرد: شرایط نابه‌سامان اقتصادی امروز با اهداف و توطئه‌های تعریف شده از سوی دشمنان برای کشور به وجود آمده است.

    وی تقابلات اقتصادی، مقابله با برجام و عوامل نوسانات نرخ ارز در آغاز سال جدید را از توطئه‌ها و هجمه‌های دشمن نام برد تصریح کرد: تمامی تحولات اقتصادی امسال تحت شعاع اندیشه‌ها و تفکرات ویژه از سوی دشمن انجام شده و در مقابل این هجمه‌ها تدابیری ویژه‌ای در کشور انجام شده است.

     شهردار رشت با اشاره به اینکه در مقابل هجمه‌های گسترده از سوی دشمنان همواره باید در تحقق شعار امسال در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کوشا بود تاکید کرد: دامنه حمایت از کالای ایرانی را باید در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی گسترش داد.

    نصرتی با بیان اینکه معنای واقعی شعار “حمایت از کالای ایرانی” تنها حمایت و خرید کالا و تولیدات محصولات داخلی نیست افزود: تحقق این شعار حمایت همه جانبه از تمامی عرصه‌های تولید و توسعه در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و علمی بوده که نیازمند تلاش و بصیرت است.

    وی با تاکید به اینکه طنز‌پردازی در خصوص مصرف کالاهای ایرانی و گذراندان وقت در شبکه‌های اجتماعی در این حوزه آسیبی بزرگ به کشور میزند خاطرنشان کرد: همانند دوران هشت سال دفاع مقدس باید با بصیرت و پشتیبانی از ولایت در حوزه حمایت همه جانبه از تولیدات ملی سنگردار بود. 

    شهردار رشت همراهی و همکاری با سرمایه‌گذاران، پیمانکاران، تسهیل در صدور پروانه‌های ساخت و ساز و همکاری با تولید‌کنندگان را از ابعاد حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: پرنگ جلو دادن اقتدار و شکوه اسلامی با وظیفه‌مداری مسئولان و مدیران موجب افزایش توسعه اقتصاد می‌شود.

    نصرتی با اشاره به اینکه ضعف و ناامیدی باید در ابتدای سال از مجموعه شهرداری رشت خارج شود خاطرنشان کرد: شهرداری رشت از ظرفیت‌های ارزشمند، گسترده و اثرگذار در راستای توسعه و رونق اقتصادی در استان گیلان برخوردار است.

    وی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری رشت سال گذشته با سختی‌های گسترده‌ای مواجه بود که امسال با همکاری و انسجام در این مجموعه از این سختی‌ها کاسته شده است افزود: اتحاد، انسجام و همدلی در مجموعه شهرداری رشت به منظور رفع مشکلات شهر رشت یک اصل و اولویت است.

    نصرتی با بیان اینکه در مجموعه شهرداری رشت باید از بزرگنمایی نواقص و به رخ کشیدن مشکلات جلوگیری کرد و با بصیرت در تمامی حوزه‌ها ورود کرد گفت: بصیرت‌افزایی تنها در حوزه سیاسی امری واجب نیست و در ایران اسلامی همواره باید در تمامی حوزه‌ها بصیرت داشت‌.

    شهردار رشت با بیان اینکه با نگاهی جامع باید در مسیر رفع موانع و مشکلات همواره منسجم و هماهنگ اقدام کرد تاکید کرد: تک تک اعضای مجموعه ارزشی شهرداری رشت خود به تنهایی یک فرصت مطلوب در راستای رشد، تعالی و توسعه شهر رشت هستند.

    نصرتی با بیان اینکه با همکاری و انسجام در مجموعه شهرداری باید از تمامی توان در راستای رفع مشکلات و جلب رضایتمندی مردم بهره‌مند شد افزود:امسال باید شرایط جذاب و متناسب‌تری در مقایسه با سال گذشته برای حضور سرمایه‌گذاران در شهر رشت فراهم شود/تسنیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30962

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *