×

رئیس پلیس فتا گیلان خبر داد؛
شناسایی عامل توهین به شهروندان شمالی در رشت

  • کد نوشته: 106366
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۹
  • 9 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا گیلان از شناسایی فردی که با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اقدام به توهین به مردم شمال کرده بود، خبر داد....
    شناسایی عامل توهین به شهروندان شمالی در رشت
  • به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ امیرحسین نقی‌مهر در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی انتشار ویدئویی با محتوای توهین قومیتی در فضای مجازی در چند روز گذشته، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه با انجام هماهنگی قضائی اقدامات برای شناسایی این فرد انجام شد، گفت: مأموران محل زندگی این خانم جوان را در رشت شناسایی کردند.

    رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: متهم ۱۹ ساله پس از حضور در پلیس فتا با مستندات ارائه شده به جرم خود اعتراف کرد.

    این مقام انتظامی بیان داشت: متهم با ابراز پشیمانی و ندامت، انگیزه خود از بزه انتسابی را افزایش دنبال کننده جهت درآمدزایی تبلیغاتی از طریق اینستاگرام اعلام کرد.

    سرهنگ نقی مهر با اشاره به اینکه طبق قانون هرگونه توهین به اشخاص و قومیت‌ها چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی، جرم محسوب می‌شود، تصریح کرد: پلیس با اِشراف بر فضای مجازی و قاطعیت در برخورد با جرایم، در کمترین زمان ممکن با اشخاص خاطی که به هر ترتیب باعث تشویش اذهان عمومی و یا ایجاد نگرانی در بین شهروندان شوند برخورد می‌کند.

    رئیس پلیس فتا گیلان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع رسانی کنند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106366

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *