×

شناسایی و انهدام باند کلاهبرداری در زندان لاهیجان

  • کد نوشته: 40827
  • ۱۳۹۷-۱۰-۱۷
  • 180 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و انهدام یک باند ۳ نفره کلاهبرداری در زندان شهرستان لاهیجان خبر داد . به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ رحیم شعبانی در جمع خبرنگاران، با تشریح این خبر گفت: در پی دریافت پرونده شکایت خانمی مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری از وی به مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال، شناسائی […]

    شناسایی و انهدام باند کلاهبرداری در زندان لاهیجان
  • رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و انهدام یک باند ۳ نفره کلاهبرداری در زندان شهرستان لاهیجان خبر داد .

    به گزارش گیل و دیلم، سرهنگ رحیم شعبانی در جمع خبرنگاران، با تشریح این خبر گفت: در پی دریافت پرونده شکایت خانمی مبنی بر اخاذی و کلاهبرداری از وی به مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال، شناسائی و دستگیری عامل یا عاملان این کلاهبرداری در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

    وی با اشاره به اینکه ماموران آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسائی محل اختفاء کلاهبردار شدند، افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی کلاهبردار را که به جرم مواد مخدر در زندان شهرستان لاهیجان بود، شناسایی کردند .

    این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد تصریح کرد: کلاهبردار با مشاهده اسناد، شواهد و قرائن به بزه انتسابی اعتراف و دو نفر از همدستان خود را که در زندان بودند معرفی کرد .

    سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه پس از سیر مراحل قانونی متهمان به مدت ۷۲ ساعت برای انجام تحقیقات جامع در اختیار کارآگاهان پلیس آگلاهی قرار گرفتند، تصریح کرد: متهم در اعترافات خود اعلام داشته که تمامی مشخصات و تاریخچه زندگی شاکیه را از برادر قربانی که در زندان بود اخذ کرده و ضمن آشنایی و جلب اعتماد وی، با وعده رفع مشکلات ناشی از نگرفتن مهریه از همسرش و تعلیق حبس برادرش در قالب کارمند دادگستری و سازمان حمایت از زندانیان به دفعات مختلف در مجموع ۲۳۰ میلیون ریال از وی پول دریافت کرده و پول‌ها را بلافاصله به کارت‌های همدستانش در زندان منتقل می‌کرده است .

    رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تصریح بر اینکه متهم به ۴ فقره کلاهبرداری به مبلغ بیش از ۱۴۵ میلیون ریال به این شیوه در زندان از افراد دیگر اعتراف کرد، گفت: متهمان ۳۵ ،۴۰ و ۳۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40827

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *