×

شهرداری تالش ناحیه بندی می شود

  • کد نوشته: 48362
  • ۱۳۹۸-۰۵-۰۳
  • 175 بازدید
  • ۰
  • شهردار تالش گفت:طرح جامع و کامل اجرای ناحیه بندی شهر به ناحیه شمال و جنوب توسط شهرداری تهیه و جهت تصویب به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش  شهرام غنی زاده اظهار داشت: این طرح باعث تسریع در امر […]

    شهرداری تالش ناحیه بندی می شود
  • شهردار تالش گفت:طرح جامع و کامل اجرای ناحیه بندی شهر به ناحیه شمال و جنوب توسط شهرداری تهیه و جهت تصویب به شورای اسلامی شهر پیشنهاد شده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش  شهرام غنی زاده اظهار داشت: این طرح باعث تسریع در امر خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شریف تالشی می شود.

    وی خاطرنشان کرد: با انجام این ناحیه بندی، کارها و خدمات اجرایی شهر توسط شهرداری های ناحیه یک و دو صورت می پذیرد و شهردار مرکز از انجام کارهای اجرایی آسوده شده و با خیال آسوده تری به بازرسیها و بررسی هزینه های مورد نیاز و رفع ایرادهای موجود در طرحها و پروژه های شهرداری می پردازد.
    غنی زاده با بیان اینکه نظارت بر امور ناحیه ها با شهرداری خواهد بود، افزود: با ناحیه بندی شهر، عمر برنامه ریزیها و کارهای شهردار بیشتر شده و درخواستهای مراجعان به شهرداری نیز با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

    شهردار تالش با اشاره به اینکه این طرح پیشنهادی براساس طرح جامع تفصیلی شهر صورت گرفته گفت: در تقسیم بندی شهر ملاک براساس حداکثر مساوات وسعت، مساوات جمعیت و لحاظ شعاع عملکرد دو کیلومتری از مرکز ناحیه مرزبندی انجام شده است.

    شهرام غنی زاد تصریح کرد : مرزبندی فرضی به دو منطقه شمالی (ناحیه ۱) و جنوبی (ناحیه ۲) طبق برنامه ریزیهای دقیق مهندسی توسط کارشناسان خبره انجام شده و از خیابان هشت شهریور به میدان امام خمینی ره و به سمت میدان امام علی ع و سپس در مسیر کمربندی ۲۰ متری (خیابان جمهوری اسلامی) به خیابان شهید میرزایی بعنوان خط مرزی فرضی دو ناحیه تعیین شده است.

    شهردار تالش در خصوص محدوده نواحی شمالی و جنوبی نیز بیان داشت: از خط فرضی اشاره شده به سمت میدان وحدت جزء ناحیه یک شهری محسوب شده و به سمت میدان امام حسین (ع) ضلع جنوبی شهر به ناحیه دو اختصاص یافته است.

    تالش در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان با ۲۰۰ هزادنفر جمعیت واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=48362

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *