شهرداری رشت امروز (جمعه) میز خدمت برای پاسخگویی به مسائل شهروندان با حضور مدیران شهرداری و تعدای از اعضای شورای اسلامی این کلانشهر در مصلی محل برگزاری نماز جمعه برپا کرد.
به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت عصر جمعه درباره راه اندازی این میز خدمت بیان داشت: راه اندازی میز خدمت شهرداری رشت با محوریت شهرداری منطقه چهار در راستای اجرای دستور شهردار این کلانشهر به منظور ارائه خدمات به شهروندان مناطق پنجگانه در روزهای جمعه هر هفته ، انجام گرفته است.
علی رضا قانع اظهار داشت: در برپایی این میز خدمت در مصلی امام خمینی رشت، مشکلات محلات منطقه چهار شامل یخسازی، حافط آباد، پاسکیاب، عینک، ولکس، حمیدیان، نخودپر، صف سر، شهرک قدس و … مورد برررسی قرار گرفت.
وی ساخت و سازهای نسقی را از عمده ترین موضوعات مطرح شده در میز خدمت از سوی شهروندان عنوان و خاطر نشان کرد: در این برنامه مسئولان شهری با شنیدن مشکلات شهروندان به ارائه راهکارهای مناسب برای هر مشکل پرداختند.
وی تصریح کرد: بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان در زمینه های مختلف مربوط به وظایف شهرداری، تسهیل ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری، افزایش اعتماد و اطمینان اجتماعی و جلب و جذب مشارکت های مردمی در انجام پروژه های شهری از جمله اهداف برپایی میرخدمت از سوی شهرداری رشت است.
قانع افزایش اعتماد اجتماعی به مجموعه مدیریت شهری را از زمینه های اصلی جلب مشارکت های مردمی عنوان و اظهار کرد: راه اندازی میز خدمت و این که بتواند برای رفع مشکلات شهروندان تاثیرگذار باشد، نقش مهمی در جلب مشارکت های مردمی خواهد داشت.
رشت، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.
دیدگاهتان را بنویسید