×

شهردار رشت: تلاش داریم به بهبودعمومیت شهری،کمک کنیم

  • کد نوشته: 16490
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۳
  • 260 بازدید
  • ۰
  • شهردار رشت گفت: برآنیم درمحلات پر جمعیت وکم برخوردار،برای رسیدگی به فضاهای عمومی شهری و درعین حال، بهبودعمومیت شهری، کمک کنیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر ثابت قدم در محفل انس باقرآن کریم درمسجد سلیمانداراب (میرزا کوچک خان)رشت،درجوار مسجد شهید عالی قدر برگزار شد پس از استماع قرائت آیاتی چند ازکلام الله […]

    شهردار رشت: تلاش داریم به بهبودعمومیت شهری،کمک کنیم
  • شهردار رشت گفت: برآنیم درمحلات پر جمعیت وکم برخوردار،برای رسیدگی به فضاهای عمومی شهری و درعین حال، بهبودعمومیت شهری، کمک کنیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر ثابت قدم در محفل انس باقرآن کریم درمسجد سلیمانداراب (میرزا کوچک خان)رشت،درجوار مسجد شهید عالی قدر برگزار شد پس از استماع قرائت آیاتی چند ازکلام الله مجیدتوسط قاریان ممتاز استان گیلان،اظهار کرد:برآنیم درمحلات پر جمعیت وکم برخوردار،برای رسیدگی به فضاهای عمومی شهری و درعین حال، بهبودعمومیت شهری، کمک کنیم موضوعات مختلف،فضاهای مفرح و باطراوت، برای سکونت و فعالیت وکار و ایجاد اشتغال بهتر،به دنبال داشته باشد.

    دکتر ثابت قدم با اشاره به مصداق با ارزش توجه به آیات اشاره شده در محفل انس با قرآن، بیان کرد:همانگونه که آیات تلاوت شد، ما باید بتوانیم بپذیریم که فاصله بین هر عمل مثبت و معروف و هر عمل ناشایست و منکر،چقدر کم است و بر اساس آن چقدر می توانیم راه درست را انتخاب کنیم و اگر،خدای نکرده به غلط راهی را رفتیم،چگونه می توانیم باز گردیم و در عین حال از اعمال گذشته خود،به نوعی عدول کنیم وآیات مورد اشاره،مصادیقی است که می تواند مارا از آن راه به دور کند وبه سمت راه راست و مسیر تعالی نزدیک کند.

    دکترثابت قدم ابراز امیدواری کرد بتوانیم الی الله باشیم و دراین راه، همگی رهروانی خوب ودرعین حال،آگاه ورو به تعالی ودرجات بالاتر باشیم .

    مرتضوی امام جمعه مسجد سلیمانداراب نیز با اشاره به نزدیکی سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران وقیام پانزده خرداد ضمن تشریح ابعادی از شخصیت آیت الله خمینی (ره)و تعاریف مقام امیرالمومنین علی (ع)،از مدیریت شهری رشت برای ایجاد فضای پیاده راه و ارتقاء بافت محله سلیمان داراب، تقدیر کرد.

    وی بیان کرد: باید به حساب خدا کار کنیم و در محضر خدا، کسی نباید معصیت کند و برای خدمتگزاران واقعی،دعا کنیم که خداوند، به آنان توفیق بیشتری عنایت کند و در واقع ماباید به مردم پابرهنه برسیم .

    به گزارش گیل و دیلم،درحاشیه این مراسم معنوی،توسط دکتر ثابت قدم واعضای شورای قرآنی استان،از ساعد اصلانی،اسماعیل وفایی و مهدی نگهدار،سه قاری ممتاز استان گیلان، با اهدای جوایز تجلیل شد .

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16490

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *