×

شهردار رشت: سرمایه گذار باید چتر حمایتی ما را احساس کند

  • کد نوشته: 26975
  • ۱۳۹۶-۱۰-۰۸
  • 88 بازدید
  • ۰
  • شهردار رشت در نشست با اعضای شورا و نمایندگان مجلس گفت:سرمایه گذار باید چتر حمایتی ما را احساس کند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر رشت با حضور شهردار و دو نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. مسعود نصرتی در نشست هم اندیشی اعضای شورای […]

    شهردار رشت: سرمایه گذار باید چتر حمایتی ما را احساس کند
  • شهردار رشت در نشست با اعضای شورا و نمایندگان مجلس گفت:سرمایه گذار باید چتر حمایتی ما را احساس کند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر رشت با حضور شهردار و دو نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

    مسعود نصرتی در نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر و شهردار رشت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان رشت گفت:باید شرایطی را فراهم کنیم که سرمایه گذار چتر حمایتی ما را احساس کند.

    شهردار رشت از احداث پارک ۴۵۰ هکتاری لاکان خبر داد و گفت: با تفاهم نامه منعقد شده با منابع طبیعی گیلان قرار شد این زمین در اختیار شهرداری رشت قرار گیرد و احداث این پارک می تواند منجر به یک جاذبه گردشگری در رشت شود.
    دکتر نصرتی با اشاره به اینکه همه دغدغه ما دغدغه مالی نیست بیان کرد: در بسیاری از موارد با اتحاد، همدلی و صمیمیت می توان کارها را پیش برد.
    وی به اهمیت حضور سرمایه گذار و بخش خصوصی در اجرای پروژه ها تاکید کرد و گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم که سرمایه گذار چتر حمایتی ما را احساس کند.
    شهردار رشت معضل رودخانه های رشت را معضلی ملی عنوان کرد و گفت: حضور سه نماینده مجلس گیلان در کمیسیون تلفیق فرصت مناسبی است تا ردیف بودجه مناسب برای ساماندهی دو رودخانه درنظر گرفته شود.
    دکتر نصرتی خاطرنشان کرد: استاندار گیلان تاکید کرد هر بودجه ای برای رودخانه های رشت تصویب شود در اختیار شهرداری قرار می گیرد و شهرداری متولی این موضوع خواهد بود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26975

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *