×

شهردار رودسر: مسابقات والیبال ساحلی بانوان استان گیلان در رودسر برگزار شد

  • کد نوشته: 34261
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۷
  • 207 بازدید
  • ۰
  • شهردار رودسر با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان استان گیلان در رودسر گفت: این مسابقات در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ تیرماه جاری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی امانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان از اختصاص حدود یک میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای حمایت از […]

    شهردار رودسر: مسابقات والیبال ساحلی بانوان استان گیلان در رودسر برگزار شد
  • شهردار رودسر با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان استان گیلان در رودسر گفت: این مسابقات در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ تیرماه جاری برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی امانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان از اختصاص حدود یک میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای حمایت از رشته‌های ورزشی این شهر خبر داد.

    وی با تأکید حمایت همه‌جانبه شهرداری و شورای اسلامی رودسر از تیم‌های مختلف ورزشی به‌ویژه فوتبال ساحلی رودسر به‌عنوان تنها نماینده شهرستان در لیگ فوتبال ساحلی کشور اظهار کرد: تلاش شهرداری و شورای اسلامی رودسر ادامه حمایت از این تیم است.

    شهردار رودسر با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان استان گیلان در رودسر تصریح کرد: این مسابقات در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ تیرماه جاری برگزار شد و شهرداری و شورای اسلامی رودسر با حمایت مالی از این مسابقات در برگزاری هر چه‌بهتر آن همکاری داشتند.

    وی با اشاره به در نظر گرفتن بخش اعظمی از اعتبارات ورزشی شهرداری رودسر به فوتبال ساحلی گفت: بخش زیادی از نواقص موجود در استادیوم فوتبال ساحلی شهرداری رودسر شامل تأمین سیستم روشنایی بااعتبار ۲۰۰ میلیون ٍ در قالب خرید تجهیزات و امکانات مانند پروژکتور کابل و دیگر تجهیزات مرتفع شده است.

    امانی سرویس بهداشتی را از دیگر مشکلات این استادیوم اعلام کرد و افزود: به دلیل نداشتن سپتیک این مشکل هم‌اکنون رفع شده و دیگر این‌که مشکل آب آشامیدنی این استادیوم هم برطرف شده و در این زمینه شاهد مشکلی نیستیم.

    وی نبود رخت‌کن برای تیم‌های مهمان را از مهم‌ترین مشکل کنونی استادیوم فوتبال ساحلی شهرداری رودسر اعلام کرد و گفت: این مهم همه اکنون در دستور کار شهرداری قرارگرفته و به‌زودی برطرف خواهد شد.

    شهردار رودسر به فرآیند عملیات عمرانی در حوزه لایروبی انهار باهدف تسهیل و تسریع در انتقال آب و جلوگیری از سیلاب و افزایش ضریب ایمنی اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات لایروبی نهر سرچشمه به طول یک کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر ۲۰۰ میلیون ریال هم‌اکنون در حال اجراست.

    وی از لایروبی رودخانه کیارود رودسر خبر داد و افزود: این پروژه به طول دو کیلومتر بااعتبار ۵۰۰ میلیون ریال در شرف انجام است.

    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34261

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *