×

شهردار سیاهکل در جلسه معارفه: سیاهکل به جایگاه واقعی خود نرسیده است

  • کد نوشته: 25229
  • ۱۳۹۶-۰۸-۲۶
  • 193 بازدید
  • ۰
  • شهردار سیاهکل گفت: سال‌هاست چهره سیاهکل افسرده است و شاید دلیل آن نگاه استراتژیک به بخش گردشگری و توریست آن باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ایمان محمدپور نیک‌بین در مراسم تودیع و معارفه شهردار سیاهکل که در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: هدف من […]

    شهردار سیاهکل در جلسه معارفه: سیاهکل به جایگاه واقعی خود نرسیده است
  • شهردار سیاهکل گفت: سال‌هاست چهره سیاهکل افسرده است و شاید دلیل آن نگاه استراتژیک به بخش گردشگری و توریست آن باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ایمان محمدپور نیک‌بین در مراسم تودیع و معارفه شهردار سیاهکل که در سالن مهیار دیلمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برگزار شد، اظهار کرد: هدف من تحقق و رسیدن شهرداری به‌ دور از هرگونه سیاست زدگی است.

    وی گفت: سال‌هاست چهره سیاهکل افسرده است و شاید دلیل آن نگاه استراتژیک به بخش گردشگری و توریست آن باشد.

    شهردار سیاهکل بابیان اینکه سیاهکل از سال ۱۳۰۸ شهرداری دارد اما به جایگاه واقعی خود نرسیده است، گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها، نخبگان و مشاوران بومی برای ساختن سیاهکل بهره ببریم.

    محمدپور نیک‌بین گفت: پس از کسب علم در دانشگاه به کار اجرایی ورود کرده‌ام و با اولویت‌بندی به پروژه‌های شهری ازجمله کمربندی، بازگشایی مسیر اصلی شهر و برچیده شدن بافت فرسوده شهر که علاوه بر بافت شهری مشکلات ترافیکی را نیز برخوردار است در کار خود داشته باشم.

    وی افزود: استفاده از صنعت توریسم و جذب سرمایه‌گذار برای کارآفرینی، بازگرداندن روحیه نشاط، تکریم سهامداران اصلی شهرداری یعنی شهروندان؛ از دیگر برنامه‌های من در شهرداری سیاهکل می‌باشد.

    شهردار سیاهکل بابیان اینکه لازمه کار خوب؛ تعامل صادقانه است، گفت: تمام تلاش خود را برای تعامل با شورا، امام‌جمعه، فرماندار و ادارات شهرستان سیاهکل خواهم داشت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25229

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *