×

شهردار لاهیجان خبر داد: احداث پل های عابر پیاده مکانیزه در شهر لاهیجان

  • کد نوشته: 26243
  • ۱۳۹۶-۰۹-۲۲
  • 117 بازدید
  • ۰
  • شهردار لاهیجان ازاحداث پل های عابر پیاده مکانیزه در این شهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در جلسه با مؤسسه حمایت معلولین شرق گیلان در لاهیجان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: معلولیت یعنی انعکاس نور و قدرت خداوندی در مخلوقی به […]

    شهردار لاهیجان خبر داد: احداث پل های عابر پیاده مکانیزه در شهر لاهیجان
  • شهردار لاهیجان ازاحداث پل های عابر پیاده مکانیزه در این شهر خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان، در جلسه با مؤسسه حمایت معلولین شرق گیلان در لاهیجان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، گفت: معلولیت یعنی انعکاس نور و قدرت خداوندی در مخلوقی به ظاهر ناقص، ولی با قابلیتی بی نهایت. فــردی کــه بــه اطــرافــیانــش درس صــبر و اســتقامت آمــوزش مــی‌دهــد.

    کاظمی افزود: روز جهانی معلولان روز پاسداشت ارزش ها است، روز به اثبات رساندن خواستن توانستن و روز نشان دادن ما می توانیم است.

    شهردار لاهیجان تصریح کرد: این مجموعه نیاز به ترحم ندارد، بلکه نیازمند حمایت است. تلاش می‌کنیم وظایف شرعی، قانونی و اداری خود را در این زمینه اجرا کنیم.

    وی اذعان داشت: از تک تک پتانسیل‌های شما جهت بهبود فضای شهر استفاده خواهیم کرد و آماده عقد تفاهمنامه در خصوص خرید محصولات خانگی شما هستیم.

    کاظمی ادامه داد: با توجه به بالا رفتن میانگین سن جامعه، برای سهولت تردد و ایجاد آسایش و امنیت شهروندان، پل های عابر پیاده مکانیزه احداث خواهیم کرد.

    وی در خصوص استفاده جامعه معلولان از فضاهای ورزشی گفت: مجموعه های متفاوتی داریم که این عزیزان می توانند از آنها استفاده کنند و با توجه به محدودیت هایی که شهرداری ها دارند، آماده ایجاد تیم مشترک هستیم.

    کاظمی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم به اولین هایمان برگردیم و همه پروژه های شهرداری لاهیجان، ضمن پیوستهای محیط زیستی و توسعه پایدار، پیوستهای بهزیستی و تردد داشته باشند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=26243

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *