×

شهردار لاهیجان خبر داد: زیباسازی و تزیین شهر لاهیجان به مناسبت دهه فجر آغاز شده است

  • کد نوشته: 10329
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۲
  • 236 بازدید
  • ۰
  • شهرداری لاهیجان گفت: مسئولیت کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه مبارک فجر لاهیجان بر عهده شهرداری است و واحدهای اجرایی، خدمات شهر،از دی ماه امسال فعالیت برای زیباسازی و تزیین شهر لاهیجان آغاز کردند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری، با تلاش کارکنان واحدهای مختلف شهرداری و فضا […]

    شهردار لاهیجان خبر داد: زیباسازی و تزیین شهر لاهیجان به مناسبت دهه فجر آغاز شده است
  • شهرداری لاهیجان گفت: مسئولیت کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه مبارک فجر لاهیجان بر عهده شهرداری است و واحدهای اجرایی، خدمات شهر،از دی ماه امسال فعالیت برای زیباسازی و تزیین شهر لاهیجان آغاز کردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شهرداری، با تلاش کارکنان واحدهای مختلف شهرداری و فضا سازی سطح شهر، لاهیجان آماده برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی شد.

    شهردار لاهیجان گفت: شهرداری لاهیجان با تدارکات لازم و تلاش شبانه روزی در پی بهترین فضاسازی سطح شهر در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

    سعید آگشته افزود: اگر امروز ما در مسئولیت ها و پست ها هستیم به برکت انقلاب اسلامی و خون شهیدان هست و برای صیانت از انقلاب اسلامی و حرمت و پاسداشت انقلاب باید در انجام کارها حداکثر سعی و تلاش را انجام دهیم تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

    وی اضافه کرد: مسئولیت کمیته فضاسازی و تزئینات ستاد دهه مبارک فجر شهرستان لاهیجان بر عهده شهرداری است و واحدهای اجرایی، خدمات شهر، فضای سبز و تأسیسات از دی ماه امسال فعالیت خود را برای زیباسازی و تزیین شهر لاهیجان آغاز کردند.

    شهردار لاهیجان گفت: امسال تمام میادین، بلوارها و خیابانهای سطح شهر لاهیجان آذین بندی خواهد شد و کوچه هایی که توسط شهروندان تزیین شود مورد تشویق قرار خواهند گرفت .

    وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و نور افشانی آسمان شهر لاهیجان، پخش فیلم های انقلاب اسلامی از تلویزیون شهری و همکاری با کمیته امور بانوان فرمانداری جهت برگزاری جشن های انقلاب از دیگر برنامه های شهرداری لاهیجان در دهه فجر امسال خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10329

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *