×

شهردار منتخب رشت: محیط زیست شهری باید برند شهر رشت باشد

  • کد نوشته: 21541
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۵
  • 76 بازدید
  • ۰
  • شهردار منتخب رشت در جمع نخبگان رشتی در سالن همایش های برج میلاد؛ گفت: محیط زیست شهری باید برند شهر رشت باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر نصرتی در جمع نخبگان رشتی در سالن همایش های برج میلاد گفت: خوشحالم که در جمع مردم باصفای رشت هستم و از همه دست اندرکاران، […]

    شهردار منتخب رشت:  محیط زیست شهری باید برند شهر رشت باشد
  • شهردار منتخب رشت در جمع نخبگان رشتی در سالن همایش های برج میلاد؛ گفت: محیط زیست شهری باید برند شهر رشت باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر نصرتی در جمع نخبگان رشتی در سالن همایش های برج میلاد گفت: خوشحالم که در جمع مردم باصفای رشت هستم و از همه دست اندرکاران، این جشنواره تقدیر و تشکر دارم.

    نصرتی خاطر نشان کرد: ما در شهر رشت ویژگی و جاذبه هایی که از نیاکان ما به جا مانده داریم و این در همدلی و اتحاد مردم جاری است .

    وی در جمع نخبگان رشتی بیان کرد: شهر رشت جزء ۳۹ شهری است که در مسیر جاده ابریشم و تنها شهری است که در کنار یک منطقه آزاد قرار دارد که این به لحاظ صنعت گردشگری بسیارحائز اهمیت است و شهر رشت این قابلیت را دارد که مقصد گردشگری باشد .

    شهردار منتخب رشت کرد: از مصوبه ۲۰۱۵ یونسکو هنوز نتوانستیم آنطور که باید بهره ببریم چون شهر رشت بالاترین ویژگی را در بحث خوراک شناسی و انواع غذاها دارد .

    وی اضافه کرد: محیط زیست شهری باید برند شهر رشت باشد و تالاب عینک و رودخانه های گوهررود و زرجوب باید احیاء شوند و آژانس های بین المللی باید در این خصوص حمایت کنند .

    نصرتی افزود: کارخاص باید در شهر رشت صورت گیرد و برنامه ریزی مدون قدم اولی است که برای آبادانی بیشتر شهر رشت برخواهیم داشت/ایسنا

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21541

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *