×

شهردار چاف و چمخاله خبر داد : آمادگی چاف و چمخاله برای استقبال از مهمانان نوروزی/ راه‌اندازی ۵۰ غرفه صنایع‌دستی در ساحل چاف و چمخاله

  • کد نوشته: 12879
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۸
  • 84 بازدید
  • ۰
  • شهردار چاف و چمخاله از آمادگی این نهاد برای استقبال از مسافران از نوروزی خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا همام‌ذاکری امروز با اشاره به اینکه سال گذشته سال همراه با مشکلات مالی برای شهرداری‌ها از جمله شهرداری چاف و چمخاله بود، اظهار کرد: سال گذشته مشکلات مالی تاثیرات سنگینی بر […]

    شهردار چاف و چمخاله خبر داد : آمادگی چاف و چمخاله برای استقبال از مهمانان نوروزی/ راه‌اندازی ۵۰ غرفه صنایع‌دستی در ساحل چاف و چمخاله
  • شهردار چاف و چمخاله از آمادگی این نهاد برای استقبال از مسافران از نوروزی خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رضا همام‌ذاکری امروز با اشاره به اینکه سال گذشته سال همراه با مشکلات مالی برای شهرداری‌ها از جمله شهرداری چاف و چمخاله بود، اظهار کرد: سال گذشته مشکلات مالی تاثیرات سنگینی بر اجرای پروژه‌های عمرانی داشت.

    شهردار چاف و چمخاله به تشکیل یک تیم مدیریتی و مشورتی در این شهرداری برای برطرف کردن مشکلات مالی اشاره کرد و افزود: تمام حقوق پرسنل شهرداری، ناجیان غریق و پلیس همیار توسط شهرداری پرداخت شده است.

    وی اجرای پروژه ارتباط جاده بین چاف و چمخاله به طول هشت کیلومتر را از طرح‌های مهم شهرداری چاف و چمخاله خواند و گفت: ۳۰ درصد کار یعنی زیرسازی و جدول‌گذاری به طول ۱.۵ کیلومتر انجام شده و ۷۰ درصد کار باقی مانده که تلاش می‌کنیم سال آینده با اتمام بلوار کاسپین شهر چاف و چمخاله به‌هم متصل شود.

    همام‌ذاکری با اشاره به استقبال شهرداری چاف و چمخاله از نوروز گفت: توقع از شهرداری ما زیاد بوده و با کمک یک تیم حرفه‌ای برنامه‌های خوب و مدونی در نظر گرفته شده است.

    وی از برگزاری جشنواره نوروزی و راه‌اندازی ۵۰ غرفه صنایع‌دستی در ساحل چمخاله خبر داد و تصریح کرد: جشنواره نوروزی در مدت ۱۳ روز و شب‌های سال نو برای انتقال فرهنگ بومی و سنتی منطقه به مسافران و گردشگران و ایجاد نشاط بین خانواده‌ها برگزار می‌شود و جایزه ویژه روز طبیعت یک خودروی پژو در نظر گرفته شده است.

    شهردار چاف و چمخاله آسفالت گالشکلام به طول ۵۰۰ متر، لکه‌گیری‌ها، روکش آسفالت، نصب تابلو در ورودی برای راهنمایی و اطلاع‌رسانی به مسافران و مهمانان، ساماندهی تابلو به‌دست‌های اجاره خانه و کاشانه در جنب دهکده ساحلی را از دیگر فعالیت‌های این شهرداری برای استقبال از بهار اعلام کرد.

    وی یادآور شد: بودجه سال جاری شهرداری چاف و چمخاله ۵۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۸۵ تا ۹۰ درصد آن محقق شده و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری کل بودجه تحقق یابد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12879

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *