×

شهردار کلاچای: تغییر کاربری زمین ورزشی کمیته امداد در کلاچای به صلاح منطقه نیست

  • کد نوشته: 16267
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۶
  • 120 بازدید
  • ۰
  • شهردار کلاچای در جلسه تعیین تکلیف زمین‌های مجتمع اقتصادی کمیته امداد گفت: زمین ورزشی فوتبال جنب بازار روز تحت مالکیت کمیته امداد باید به‌عنوان یک مکان ورزشی برای جوانان و ورزش دوستان منطقه حفظ شود و تغییر کاربری زمین ورزشی به مسکونی یا تجاری به صلاح منطقه نیست. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، […]

    شهردار کلاچای: تغییر کاربری زمین ورزشی کمیته امداد در کلاچای به صلاح منطقه نیست
  • شهردار کلاچای در جلسه تعیین تکلیف زمین‌های مجتمع اقتصادی کمیته امداد گفت: زمین ورزشی فوتبال جنب بازار روز تحت مالکیت کمیته امداد باید به‌عنوان یک مکان ورزشی برای جوانان و ورزش دوستان منطقه حفظ شود و تغییر کاربری زمین ورزشی به مسکونی یا تجاری به صلاح منطقه نیست.
    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حسین بائوج لاهوتی عصر روز پنج‌شنبه در دیدار با مدیرکل مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان که در شهرداری کلاچای برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری و شورا در تحقق خواسته‌ها و مطالبات مردم و دستگاه‌های دولتی جدی است.

    شهردار کلاچای در این جلسه با موضوعیت تعیین تکلیف زمین‌های مجتمع اقتصادی کمیته امداد، احیای توافق‌نامه‌های قبلی و بحث زمین‌های معارض منطقه برگزار شد، گفت: زمین ورزشی فوتبال جنب بازار روز تحت مالکیت کمیته امداد باید به‌عنوان یک مکان ورزشی برای جوانان و ورزش دوستان منطقه حفظ شود و تغییر کاربری زمین ورزشی به مسکونی یا تجاری به صلاح منطقه نیست.
    وی با اشاره به این‌که عزم و اراده ما برای حفظ این زمین ورزشی جدی است، افزود: لازم است مدیرکل مجتمع اقتصادی کمیته امداد گیلان در این زمینه نگاه جامع و ویژه به این موضوع داشته باشد.
    بائوج لاهوتی گفت: زمین ورزشی مذکور برای فوتبال این شهر به ثبت رسیده است و درعین‌حال شهرداری نیز افزایش فضای ورزشی و تفریحی در کلاچای را دنبال می‌کند.

    هادی جورشری مدیرکل مجتمع اقتصادی کمیته امداد گیلان نیز در این نشست با تأکید بر همکاری کمیته امداد و شهرداری، افزود: توافقات طرفین باید در راستای ایجاد توسعه، عمران و آبادانی شهر و به نفع مردم باشد.

    به گزارش گیل و دیلم، مجتمع اقتصادی کمیته امداد گیلان ۷۰ هزار مترمربع زمین در خیابان معلم و ۴۰ دستگاه کلاچای دارد که قسمتی از آن زمین ورزشی فوتبال است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16267

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *