×

شهردار کلاچای خبر داد: سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون تومانی شهرداری کلاچای برای انجام پروژه‌های ساماندهی آب‌های سطحی

  • کد نوشته: 17995
  • ۱۳۹۶-۰۴-۲۱
  • 166 بازدید
  • ۰
  • شهردار کلاچای از سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون تومانی این شهرداری برای انجام دو پروژه ساماندهی، دفع و هدایت آب‌های سطحی در دونقطه این شهر خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» عصر امروز حسین بائوج لاهوتی در جلسه شهرداری کلاچای با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون تومانی این شهرداری برای انجام دو پروژه ساماندهی، […]

    شهردار کلاچای خبر داد: سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون تومانی شهرداری کلاچای برای انجام پروژه‌های ساماندهی آب‌های سطحی
  • شهردار کلاچای از سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون تومانی این شهرداری برای انجام دو پروژه ساماندهی، دفع و هدایت آب‌های سطحی در دونقطه این شهر خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» عصر امروز حسین بائوج لاهوتی در جلسه شهرداری کلاچای با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۲۰ میلیون تومانی این شهرداری برای انجام دو پروژه ساماندهی، دفع و هدایت آب‌های سطحی در دونقطه این کلاچای اظهار کرد: مکان اجرای این دو پروژه یکی در منطقه نوده به طول ۳۰۰ متر بااعتبار ۹۰ میلیون تومان و دیگری کوچه میثم واقع در خیابان شهدا به طول ۳۰۰ متر و بااعتبار حدود ۳۰ میلیون تومان است.

    وی افزود: اعتبار اجرای هر دو پروژه از محل منابع داخلی شهرداری تأمین و هزینه شده است.

    شهردار کلاچای به مشارکت و همکاری اداره آب و فاضلاب با این شهرداری در طرح لوله‌گذاری به‌منظور دفع و هدایت آب‌های سطحی در کوچه میثم اشاره و تصریح کرد: پروژه لوله‌گذاری این کوچه که از دیروز آغازشده و هم‌اکنون ادامه دارد طی سه روز آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    وی افزود: در اجرای این طرح از لوله‌های فشارقوی که از سوی اداره آب و فاضلاب تهیه‌شده به‌کارگیری می‌شود و نصب آن از سوی شهرداری است که برای انجام آن حدود ۳۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

    بائوج لاهوتی گفت: در سال جاری این دومین پروژه ساماندهی، دفع و هدایت آب‌های سطحی است که از سوی شهرداری انجام می‌گیرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17995

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *