اختصاصی | به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، با روی کار آمدن اعضاء دوره ی جدید شورای اسلامی شهر لاهیجان ، مطالبات شهروندی هم رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد . تا بدانجا که روابط عمومی این شورا با اعلام شماره تلفن ثابت ، از شهروندان خواست تا مشکلات شهری را با مجموعه ی شورا در میان بگذارند .
اما آنچه می تواند بعنوان نمونه در نخستین گام ، شعار شفاف سازی در خدمت رسانی را عملی نماید ، پیگیری مسائل مربوط به قرارداد شهرداری با مجموعه ی تفریحی احرار در این شهرستان است .
برخی شهروندان سال هاست با توجه به حقوق شهروندی خود ، نسبت به دریافت قبوض پارک خودرو در پارکینگ این مجموعه که متعلق به شهرداری لاهیجان است گلایه مندند ، اما متاسفانه نه پاسخی از سوی این مجموعه ی تفریحی شنیده می شود و نه شهرداری لاهیجان خود را ملزم به پاسخگویی می داند .
شاید وقت آن رسیده باشد که شورای ششم در نخستین گام شفاف سازی در خدمت با بررسی توافقات شهرداری با مجموعه ی تفریحی احرار از رعایت همه ی مفاد قرارداد صورت پذیرفته اطمینان یابد و به این سئوال شهروندان که آیا این مجموعه پرداختی های خود به شهرداری را به صورت تمام و کمال انجام داده است یا خیر؟؟؟ آیا مجموعه تله کابین بابت پارکینگ فوق به شهرداری اجاره ای پرداخت میکند و این اجاره بها بروز پرداخت شده است؟؟؟
همچنین مدت زمان بسیاری است شایعاتی مبنی بر اینکه یکی از اعضاء اسبق شورای اسلامی شهر در زمره ی بزرگترین سهامداران این مجموعه تفریحی است و همین امر موجب برخی سهل انگاری ها در استیفای حقوق و منافع شهری گردیده است ، شنیده می شود
اما شاید این وظیفه ی شورای دوره ی ششم باشد که نسبت به رفع سوء تفاهمات و ابهامات در راستای جلب نظر شهروندان و اطمینان خاطر آنان اقدام نماید .
دیدگاهتان را بنویسید