×

شورای لاهیجان کم حاشیه ترین شوراهاست

  • کد نوشته: 43415
  • ۱۳۹۷-۱۲-۱۹
  • 235 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی شورای اسلامی لاهیجان گفت: شورای اسلامی این شهر بین شوراهای ادوار مختلف کشور از کم حاشیه ترین شوراهاست و تاکنون توانسته از عهده خدمتگزاری به مردم برآید. به گزارش گیل و دیلم ،جواد نجار تمیزکار روز شنبه در گفت و گویی با ایرنا افزود: این شورا که با انتخاب شایسته مردم روی کار آمد؛ […]

    شورای لاهیجان کم حاشیه ترین شوراهاست
  • سخنگوی شورای اسلامی لاهیجان گفت: شورای اسلامی این شهر بین شوراهای ادوار مختلف کشور از کم حاشیه ترین شوراهاست و تاکنون توانسته از عهده خدمتگزاری به مردم برآید.

    به گزارش گیل و دیلم ،جواد نجار تمیزکار روز شنبه در گفت و گویی با ایرنا افزود: این شورا که با انتخاب شایسته مردم روی کار آمد؛ به لحاظ مرتبه علمی در حد بالایی قراردارد و بین شوراهای استان زبانزد است. 

    وی اظهار داشت: مسیر خدمت رسانی در شهر با حضور شورا و شهرداری مهیاست و اگر اشکالی وجود دارد ضعف از اشخاص بوده و این مشکلات به نظام یا سیاست های نظام ارتباطی ندارد. 

    وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر لاهیجان در اولین قدم خود مسعود کاظمی را که تحصیلکرده رشته شهرسازی است، بعنوان شهردار برگزید تا بتواند در کنار اعضای شورای شهر خدمتگزار خوبی برای مردم باشد و این مسیر تاکنون با همدلی و همراهی شورا و شهردار به عنوان مدیریت شهری ادامه داشته است. 

    تمیزکار ادامه داد: داشتن شورایی سالم ، آگاه و کارآمد با انتخاب درست و آگاهانه مردم میهن اسلامی می تواند پایه های فکری ، اقتصادی ، اجتماعی و عمرانی شهرها را مستحکم تر نماید. 

    رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر لاهیجان اظهارداشت: امروز شورای شهر لاهیجان با همکاری مدیران ارشد شهری ، امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان لاهیجان گام های مهمی در زمینه های مختلف برداشته است. 

    به گفته تمیزکار، اولین قولی که شورای دوره پنجم به مردم داد ، این بود که در خدمت مردم باشد و از آنان فاصله نگیرد و مردم هم همین انتظار را از نمایندگان خود در شورای شهر دارند و تاکنون نیز این روند ادامه داشته است. 

    سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: مردم لاهیجان سال ها چشم انتظار بازگشایی جزیره لاهیجان بودند و در دوره های مختلف از شورای خود خواستند تا جزیره را پس بگیرند ، جزیره ای که ۲۲ سال پیش ، قبل از تشکیل شوراها برای سرمایه گذاری در اختیار فردی قرار گرفت و متأسفانه قراردادی بسته شد و موفقیت آمیز نبود . 

    وی یادآور شد: به لطف خدا و حمایت شورای شهر و شهردار لاهیجان ، پس گیری جزیره در اولویت قرار گرفت و با حمایت مسئولان به ویژه دستگاه قضایی که با نگاه موشکافانه و رأی کارشناسی عادلانه این جزیره پس گرفته شد . 

    تمیزکار تصریح کرد: در فضای مجازی نقد های غیر منصفانه ای نسبت به مدیریت شهری لاهیجان می شود که ما این نقدها را به جان می خریم و بر این نگاه هستیم که باید مردم را راضی نگه داریم و اتفاقات خوب برای مردم رقم زده شود. 

    تمیزکار اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری لاهیجان سعی کرده در حوزه های مختلف فرهنگی و عمرانی و در مناطق مختلف شهر فعالیت داشته باشد و به همین دلیل در حاشیه شهر همچون بلوار دیلمان، خیابان رزمندگان ، خیابان حزین ، کوه بیجار فعالیت های عمرانی چشمگیری انجام گرفته و در منطقه مهمانپذیر شهر نیز شهرداری اقدامات خوبی داشته است . 

    لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=43415

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *