×

شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه در مراحل پایانی رسیدگی است

  • کد نوشته: 59112
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۸
  • 81 بازدید
  • ۰
  • رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان رشت گفت: رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه، در دادگاه کیفری دو رشت در مراحل پایانی رسیدگی بوده و هنوز برای آن رای صادر نشده است. به گزارش گیل و دیلم، مهرداد دارسرایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب رشت از صدور رای پرونده کیفری […]

    شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه در مراحل پایانی رسیدگی است
  • رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان رشت گفت: رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه، در دادگاه کیفری دو رشت در مراحل پایانی رسیدگی بوده و هنوز برای آن رای صادر نشده است.

    به گزارش گیل و دیلم، مهرداد دارسرایی رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب رشت از صدور رای پرونده کیفری مجتمع آدینه در آینده نزدیک خبر داد.

    رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان رشت در تشریح این خبر افزود: رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه، در دادگاه کیفری دو رشت در مراحل پایانی رسیدگی بوده و هنوز برای آن رای صادر نشده است.

     دارسرایی همچنین گفت: جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات متهم این پرونده در اواسط مرداد ماه برگزار خواهد شد که متعاقب آخرین جلسه رسیدگی، رای مقتضی و قانونی صادر خواهد شد.

    این مقام قضایی درباره پرونده های حقوقی مجتمع تجاری آدینه نیز اظهار کرد: پرونده های حقوقی با تقدیم دادخواست از ناحیه خواهان ها در دادگستری رشت در حال رسیدگی است که با طی مراحل قانونی، تصمیم نهایی پیرامون آنها گرفته خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=59112

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *