×

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد :
صدور بیش از ۱۱ هزار گذرنامه زیارتی در گیلان

  • کد نوشته: 105209
  • ۱۴۰۳-۰۵-۲۸
  • 30 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی استان از صدور بیش از ۱۱ هزار گذرنامه زیارتی به ‏مناسبت اربعین حسینی در گیلان خبر داد....
    صدور بیش از ۱۱ هزار گذرنامه زیارتی در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، سردار عزیزالله ملکی در گفت‌وگوی با خبرنگاران از صدور بیش از ۱۱ هزار گذرنامه به ‏مناسبت زیارت اربعین حسینی همزمان با آغاز ماه محرم در این استان خبر داد و اظهار کرد: از مجموع گذرنامه‌های صادره، ۵۵ درصد به صورت الکترونیکی و ۴۵ درصد به صورت حضوری از طریق دفاتر پلیس+۱۰ و اداره گذرنامه صادره شده است.

    وی با اشاره به درخواست روزانه حدود ۲۰۰ گذرنامه در استان، گفت: مرکز صدور گذرنامه پلیس گیلان در مجموع بیش از ۱۱ هزار گذرنامه زیارتی در این مدت برای زائرین اربعین حسینی صادر کرده است.

    فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متقاضیان سفر اربعین برای سهولت در دریافت گذرنامه زیارتی درخواست خود را با اپلیکیشن «پلیس من» یا درگاه http://police-man.ir ثبت می‌کنند، گفت: ادارات گذرنامه در مرکز استان و شهرستان‌های بندرانزلی، آستارا و لاهیجان همواره فعال هستند تا به زائران اباعبدالله الحسین(ع) برای صدور گذرنامه خدمت‌رسانی کنند.

    سردار ملکی با تأکید بر اینکه پلیس تمام ظرفیت خود را به کار گرفته تا زائران اربعین حسینی بدون هیچگونه مشکلی به سفر عتبات عالیات مشرف شوند، گفت: شهروندان در صورت عدم موفقیت در ثبت‌نام از طریق سامانه‌ها یا رفع نقص می‌توانند به اداره گذرنامه مرکز استان یا شهرستان‌های لاهیجان، آستارا و بندرانزلی مراجعه کنند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=105209

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *