×

صرفه‌جویی ۵۰میلیون دلاری ارمغان افزایش تولید چای

  • کد نوشته: 15220
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۹
  • 140 بازدید
  • ۰
  • افزایش تولید چای ۵۰میلیون دلار برای کشور صرفه‌جویی به ارمغان آورد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،محمدولی روزبهان در صندوق حمایت از توسعه صنعت چای گزارشی از عملکرد سال گذشته و افزایش تولید ۶۰درصدی چای اشاره کرد و گفت:دستیابی به ضریب خودکفایی این محصول به میزان ۲۸ درصد و صرفه جویی ۵۰ میلیون دلاری […]

    صرفه‌جویی ۵۰میلیون دلاری ارمغان افزایش تولید چای
  • افزایش تولید چای ۵۰میلیون دلار برای کشور صرفه‌جویی به ارمغان آورد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،محمدولی روزبهان در صندوق حمایت از توسعه صنعت چای گزارشی از عملکرد سال گذشته و افزایش تولید ۶۰درصدی چای اشاره کرد و گفت:دستیابی به ضریب خودکفایی این محصول به میزان ۲۸ درصد و صرفه جویی ۵۰ میلیون دلاری از محل افزایش تولید و جلوگیری از واردات چای روحیه امید و نشاط را در چایکاران بازگردانده است.

    وی افزود: شکوفایی هرچه بیشتر این صنعت در راستای برنامه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، از طریق تامین چای مصرفی مورد نیاز در داخل کشور امکان پذیر دانسته و تحقق آنرا موفقیت چشم گیری برای کشور برشمرد.

    در این جلسه انتخابات و رای‌گیری از سهامداران برای انتخاب هیات مدیره جدید صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور برگزار شد و روزبهان به عنوان نماینده دولت، جمشید یوسفی، جمشید پورقاسم و عبدالحسین علیزاده به عنوان نماینده چایکاران و محمد صادق حسنی به عنوان نماینده صاحبان صنایع انتخاب شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15220

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *