×

صعود داماش به مرحله چهارم جام‌حذفی با گلباران مهمان ایلامی

  • کد نوشته: 49991
  • ۱۳۹۸-۰۶-۱۶
  • 114 بازدید
  • ۰
  • تیم فوتبال داماش گیلان با برتری پرگل برابر مهرگان دره شهر ایلام، به مرحله چهارم مسابقات جام حذفی کشور صعود کرد. به گزارش گیل و دیلم ، تیم فوتبال داماش در مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور به مصاف تیم مهرگان دره شهر ایلام رفت که در نهایت موفق شد این حریفش را […]

    صعود داماش به مرحله چهارم جام‌حذفی با گلباران مهمان ایلامی
  • تیم فوتبال داماش گیلان با برتری پرگل برابر مهرگان دره شهر ایلام، به مرحله چهارم مسابقات جام حذفی کشور صعود کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ، تیم فوتبال داماش در مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور به مصاف تیم مهرگان دره شهر ایلام رفت که در نهایت موفق شد این حریفش را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد تا به مرحله چهارم این مسابقات صعود کند.

    این مسابقه در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در یک هوای ابری و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد؛ داماشی ها که اولین بازی خود را در رقابت های فصل جاری جام حذفی تجربه می کردند، در انی دیدار به طور کامل بر بازی تسلط داشتند و سرانجام موفق شدند چهار بار دروازه حریف خود را باز تا با پیروزی پرگل، به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها صعود کنند.

    اولین گل تیم فوتبال داماش را در این دیدار ، معراج پورتقی در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند تا این تیم با پیروزی یک بر صفر نیمه اول را به اتمام برساند و با روحیه بهتر در نیمه دوم رو در روی حریفش ظاهر شود؛ در نیمه دوم نیز داماش با حمایت طرفدارانش چند موقعیت مناسب گلزنی بدست آورد که در نهایت سه بار موفق به این امر شد و سینا شاه عباسی در دقایق ۵۰ و ۶۴ و بهتاش میثاقیان در دقیقه ۶۷ گل های داماش را در نیمه دوم به ثمر رساندند.

    تیم فوتبال داماش  با ترکیب ایمان صادقی، آزاد جعفرزاده(آرمین منفرددوست )، محمد مختاری، سینا شاه عباسی، بهتاش میثاقیان، علی حقدوست ، مهدی نظر محمدپناه ، میلاد صفایی(میعاد یزدانی)، حسین فاضلی، سعید طالبی، معراج پورتقی(سیدسجاد موسوی ) مقابل تیم مهرگان دره شهر ایلام قرار گرفت.

    قضاوت این دیدار را امیرسامان سلطانی با کمک های مهرداد نجفی و علیرضا طاهرخانی برعهده که مرتضی عابدی به عنوان داور چهارم و مهرداد ذهبی به عنوان ناظر گروه داوری، در این مسابقه  حضور داشتند.

     تیم فوتبال داماش که هم اینک در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور دارد، فصل گذشته در رقابت های جام حذفی شگفتی ساز شد و با صعود به مرحله نهایی و بازی فینال ، موفق به کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های جام حذفی شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49991

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *