×

ضرورت آمادگی دستگاهای خدمات رسان برای مقابله با حوادث احتمالی

  • کد نوشته: 44000
  • ۱۳۹۸-۰۱-۰۵
  • 154 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر بر ضرورت آمادگی همه جانبه دستگاهای خدمات رسان برای مقابله با حوادث احتمالی تاکید کرد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر، حسین اسماعیل پور شامگاه یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود جبهه […]

    ضرورت آمادگی دستگاهای خدمات رسان برای مقابله با حوادث احتمالی
  • فرماندار رودسر بر ضرورت آمادگی همه جانبه دستگاهای خدمات رسان برای مقابله با حوادث احتمالی تاکید کرد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر، حسین اسماعیل پور شامگاه یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران این شهرستان با اشاره به نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود جبهه بارش زا به استان و شهرستان رودسر و احتمال جاری شدن سیل از همه دستگاهای خدمات رسان خواست با نگاه مسئولانه به مقابله با حوادث احتمالی رفته و نقش و وظایف خود را به خوبی ایفا کنند.

    وی سه موضوع مهم را در ارتباط با حوادث احتمالی اشاره و آنها را انسجام گروهی در انجام امور،  نگاه هدفمند ، دقیق و منظم برای قرار گرفتن در آزمون های سخت و وارد کردن بخش خصوصی در عرصه میدانی اعلام و افزود :مطمئنا بهره گیری از این توان،  ظرفیت و امکانات می تواند ما را در انجام امور موفق سازد.

    وی با بیان اینکه در چنین شرایطی باید از ظرفیت عظیم و مهم بخش خصوصی استفاده شود تصریح کرد:اگر در این راستا همکاری لازم را از سوی شرکت ها نداشته باشیم مطمئن باشید کار آنها را متوقف و مجوز های لازم را نخواهیم داد و اگر در مواقع سخت و اضطرار به ما کمک کنند حسن نیت متقابل خواهد بود.

    در این نشست هر یک از مسئولان دستگاها از آمادگی نیروهای خود برای مواجهه با حوادث احتمالی خبر دادند

    نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر عصر روز یکشنبه به ریاست فرماندار در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

    استان گیلان طی روزهای دوشنبه و سه شنبه جاری  با کاهش دما هوا و بارش باران همراه خواهد بود و رودسر نیز متاثر از این بارش ها خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=44000

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *