×

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لاهیجان اجرا شد

  • کد نوشته: 39336
  • ۱۳۹۷-۰۹-۰۸
  • 156 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ رسول عزیزی روز چهارشنبه گفت: در راستای برخورد با هنجار شکنان و با هدف برقراری امنیت روانی شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی این طرح با حضور پلیس های تخصصی اعم […]

    طرح ارتقای امنیت اجتماعی در لاهیجان اجرا شد
  • فرمانده انتظامی لاهیجان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سرهنگ رسول عزیزی روز چهارشنبه گفت: در راستای برخورد با هنجار شکنان و با هدف برقراری امنیت روانی شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی این طرح با حضور پلیس های تخصصی اعم از پلیس پیشگیری، پلیس اطلاعات،عوامل کلانتری و ستادی در نقاط آلوده و جرم خیز و با هدف نمایش اقتدار و توانمندی پلیس همراه با رعایت حقوق شهروندی در شهرستان لاهیجان به اجرا در آمد.
    وی اظهارداشت:در اجرای این طرح تعداد هشت دستگاه خودرو به دلایل ایجاد مزاحمت ، آلودگی صوتی و برخی ناهنجاریهای دیگر توقیف و روانه پارکینگ شدند. 
    وی ادامه داد: همچنین تعداد هشت نفر از مزاحمین نوامیس و هنجار شکنان نیز در راستای این طرح بازداشت و تحویل مراجع قضائی شدند.
    سرهنگ عزیزی گفت: اجرای این طرح بصورت مستمر و با هدف برخورد قاطع با هنجارشکنان در شهرستان در نقاط مختلف ادامه خواهد داشت و پیامد آن برای شهروندان امنیت و آرامش خواهد بود.
    وی ضمن تشکر از همراهی مردم با پلیس در انجام این ماموریت افزود: هنجار شکنان و قانون گریزان باید بدانند که پلیس شهرستان هیچ محفل امنی برای آنان باقی نخواهد گذاشت و آرامش و امنیت مردم خط قرمز ما است که با ناقضان آن به شدت برخورد خواهیم کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39336

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *