×

طرح سالم سازی سواحل باید با برنامه ریزی مناسب اجرا شود

  • کد نوشته: 17242
  • ۱۳۹۶-۰۴-۰۴
  • 172 بازدید
  • ۰
  • معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه طرح سالم سازی سواحل باید با برنامه ریزی مناسب اجرا شود،گفت: باید برای گردشگران فضای تفریحی و رفاهی امن و آرامی محیا شود . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،محمد احمدی‌پور در دومین ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان که در نیروی انتظامی برگزار شد،با اشاره […]

    طرح سالم سازی سواحل باید با برنامه ریزی مناسب اجرا شود
  • معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه طرح سالم سازی سواحل باید با برنامه ریزی مناسب اجرا شود،گفت: باید برای گردشگران فضای تفریحی و رفاهی امن و آرامی محیا شود .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»،محمد احمدی‌پور در دومین ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های گیلان که در نیروی انتظامی برگزار شد،با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت سواحل استان اظهار کرد: باید برای گردشگران فضای تفریحی و رفاهی امن و آرامی محیا شود .

    معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با یادآوری اینکه مسئولان استانی و شهرستان‌های ساحلی در برابر طرح‌های دریا دارای وظیفه مشخصی هستند، گفت: طرح سالم سازی سواحل باید با برنامه ریزی مناسب اجرا شود.

    وی با تاکید براینکه حقوق و وضعیت ناجیان غریق و نگهبانان باید مورد توجه قرار بگیرند،متذکر شد: ۶۵ دهیاری ساحلی در استان وجود دارد که باید در امور اجرای طرح سالم سازی سواحل همکاری کنند .

    احمدی‌پور با تصریح براینکه مرزبانی و نیروی انتظامی خدمات مضاعف و مناسبی در سواحل به مهمانان ارائه می‌کنند، خاطرنشان کرد: گیلان برای مهمانان دارای فضای مفرح و جذابی است که باید خدمات رسانی در آن مناسب باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17242

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *