×

عاقل منش یا رسولی! چه کسی رئیس شورا خواهد شد؟!

  • کد نوشته: 45987
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۱
  • 171 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از رشت۲۰، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به‌زودی و پس از استعفای قریب‌الوقوع سید امیرحسین علوی از عضویت در شورای اسلامی کلان‌شهر رشت به جهت حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیئت‌رئیسه شورا مجدداً برگزار خواهد شد. از همین رو شنیده می‌شود که محمدحسن عاقل […]

    عاقل منش یا رسولی! چه کسی رئیس شورا خواهد شد؟!
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از رشت۲۰، شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به‌زودی و پس از استعفای قریب‌الوقوع سید امیرحسین علوی از عضویت در شورای اسلامی کلان‌شهر رشت به جهت حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیئت‌رئیسه شورا مجدداً برگزار خواهد شد.

    از همین رو شنیده می‌شود که محمدحسن عاقل منش و رضا رسولی بالاترین شانس را برای ریاست شورا در اختیار دارند. در روزهای گذشت نام گزینه‌های دیگری همچون حجت جذب، اسماعیل حاجی پور و یا احمد رمضانپور نرگسی نیز برای ریاست شورا مطرح شد که به نظر می‌رسد طیف ۶ نفره شورا تصمیم دارد به گزینه‌ای خارج از مجموعه خود اعتماد نماید.
    رسولی در حال حاضر نائب رئیس شورا و عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی شوراست. پیش‌بینی می شود روز دوشنبه ۷ خرداد ماه علوی از شورا استعفا داده و پس از آن رییس شورا انتخاب شود.
    گفتنی است مدت زمان اختیارات هیئت‌رئیسه منتخب برای مدتی حدوداً ۲ ماهه خواهد بود و پس‌ازآن می‌بایست شورانشینان برای انتخاب هیئت‌رئیسه سال سوم مجدداً انتخابات داخلی خود را برگزار نمایند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45987

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *