×

عباسی تشریح کرد: درخواست اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از دکتر لاریجانی

  • کد نوشته: 8251
  • ۱۳۹۵-۱۰-۰۳
  • 164 بازدید
  • ۰
  • عضو هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد اعضای این کمیته درخواست‌های خود را در جلسه با دکتر لاریجانی مطرح کردند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم اسدالله عباسی با اشاره به جلسه روز گذشته اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با رئیس مجلس گفت: این […]

    عباسی تشریح کرد: درخواست اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از دکتر لاریجانی
  • عضو هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد اعضای این کمیته درخواست‌های خود را در جلسه با دکتر لاریجانی مطرح کردند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم اسدالله عباسی با اشاره به جلسه روز گذشته اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با رئیس مجلس گفت: این جلسه به منظور فراهم کردن شرایط لازم به جهت اجرای برنامه تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بوده است.

    نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیته تحقیق‌وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در این جلسه از رهنمودهای لازم رئیس مجلس به جهت کم و کیف تحقیق و تفحص مشورت گرفتند تا به موجب تجارب گذشته و همچنین وضعیت حساسی که صندوق ذخیره فرهنگیان دارد، رعایت همه مقررات و قوانین حاکم بر نظارت مجلس بر تحقیق و تفحص را مدنظر داشته و بتوانند از ظرفیت‌های مجلس، دیوان محاسبات و … به خوبی استفاده کنند.

    وی تصریح کرد: در این جلسه در مورد امکاناتی که مجلس می‌تواند در اختیار گروه تحقیق و تفحص قرار بدهد تا با کیفیت بالاتر و سرعت عمل و دقت بیشتر بتواند کار را پیگیری کند نیز صحبت شد.

    نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجلس افزود: دکتر لاریجانی در این جلسه قول مساعد دادند که برای کمک به کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان با کارشناسان زبده دیوان محاسبات، محل حسابرسی، بازرسی کل کشور و سایر دستگاهها هماهنگی کند تا کار را با سرعت و دقت انجام دهیم./خانه ملت

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=8251

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *