×

عضویت کتابخانه های گیلان چهار ماه تمدید شد

  • کد نوشته: 58258
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۱
  • 57 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اعلام گشایش این مراکز فرهنگی از امروز یکم تیرماه در استان بیان کرد: عضویت اعضای کتابخانه های عمومی استان بدون حضور اعضاء و بصورت رایگان چهار ماه تمدید شده است. به گزارش گیل و دیلم ،پریسا کرمی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود : کتابخانه های استان با […]

    عضویت کتابخانه های گیلان چهار ماه تمدید شد
  • مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اعلام گشایش این مراکز فرهنگی از امروز یکم تیرماه در استان بیان کرد: عضویت اعضای کتابخانه های عمومی استان بدون حضور اعضاء و بصورت رایگان چهار ماه تمدید شده است.

    به گزارش گیل و دیلم ،پریسا کرمی روز یکشنبه در گفت و گویی افزود : کتابخانه های استان با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرده اند اما اعضای کتابخانه های مرکزی و پر ازدحام پیشین باید پیش از حضور در کتابخانه تماس بگیرند تا از خالی بودن ظرفیت اطمینان یابند.

    وی اظهار داشت : بخش کودک و برگزاری برنامه های فرهنگی در کتابخانه های عمومی فعلا تعطیل است و اعضا هم اجازه حضور در قسمت مخزن کتاب را ندارند و کتاب ها از طریق کتابداران تحویل می شود.

    وی ادامه داد: کتاب های بازگشتی نیز ۷۲ ساعت قرنطینه می شوند و در صورت اضطرار ضد عفونی و در اختیار اعضای بعدی قرار می گیرند.

    کرمی افزود: جریمه دیرکرد امانات کتاب هم برای یکماه بخشوده شده است.

    در پی بروز بحران کرونا و  شیوع این بیماری و به منظور جلوگیری از گسترش آن؛ کتابخانه های عمومی استان گیلان از اوایل اسفندماه تعطیل شده بود.

    بیش از ۶۵ هزار نفر عضو فعال ۱۰۰ کتابخانه عمومی در استان گیلان هستند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58258

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *