×

عضو شوراهای اسلامی شهر رشت: شوراها از سیاست‌زدگی امتناع کنند/ مردم انتخاب اصلح داشته باشند

  • کد نوشته: 15657
  • ۱۳۹۶-۰۲-۰۹
  • 136 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: اعضای شوراها باید از سیاست‌زدگی امتناع کرده و خادم صادقی برای مردم باشند. محمدحسین واثق‌ کارگرنیا امروز در رشت با تبریک به مناسبت نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا در قالب یک پارلمان محلی به مباحث مختلف از جمله آسفالت، فضای سبز، […]

    عضو شوراهای اسلامی شهر رشت: شوراها از سیاست‌زدگی امتناع کنند/ مردم انتخاب اصلح داشته باشند
  • عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: اعضای شوراها باید از سیاست‌زدگی امتناع کرده و خادم صادقی برای مردم باشند.

    محمدحسین واثق‌ کارگرنیا امروز در رشت با تبریک به مناسبت نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا در قالب یک پارلمان محلی به مباحث مختلف از جمله آسفالت، فضای سبز، حمل و نقل عمومی و… رسیدگی می‌کنند و موجب افزایش خدمات‌رسانی به مردم شده است.

    وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر رشت نیز با این هدف پروژه‌های مختلفی را بررسی و مصوب کرده است، افزود: شوراها باید از سیاست‌زدگی امتناع کنند و با توجه به اینکه اعضای شورا با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شوند باید خادم صادقی برای مردم باشند.

    عضو شورای اسلامی شهر رشت اجرای پروژه‌ زیرگذر شهید رجایی، بی‌آر تی، پل‌های مکانیزه عابر پیاده، جمع‌آوری روان آب‌های سطحی و … را از جمله اقدام‌های موثر این شورا دانست و گفت: در گذشته با کمترین بارندگی شاهد آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها بودیم و این موضوع موجب بروز مشکل برای شهروندان شده بود.

    واثق‌ کارگرنیا تصریح کرد: با تصویب پروژه جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی توسط شورای اسلامی شهر رشت، این مشکل برطرف و موجب رضایتمندی شهروندان شده و امیدواریم در انتخابات پیش رو افرادی اصلح، دلسوز و آشنا به امور برای حضور در پارلمان محلی شورای شهر رشت انتخاب شوند و خدمت به شهر و شهروندان مهم‌ترین هدف تمام اعضای شورا باشد./فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15657

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *