×

عضو شورای شهر آستانه اشرفیه: با توجه به کاهش ترددها فصل مناسبی جهت کارهای عمرانی است

  • کد نوشته: 56391
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۴
  • 141 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر آستانه اشرفیه ،نرجس محمددوست لشکامی عضو شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در جلسه فوق‌العاده روز گذشته شورا با اشاره به مشکلات اقتصادی ایجادشده به واسطه ویروس کرونا در اقشار مختلف جامعه گفت: تعیین نرخ جدید تاکسیرانی با وقفه ای همراه شده است که […]

    عضو شورای شهر آستانه اشرفیه: با توجه به کاهش ترددها فصل مناسبی جهت کارهای عمرانی است
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر آستانه اشرفیه ،نرجس محمددوست لشکامی عضو شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در جلسه فوق‌العاده روز گذشته شورا با اشاره به مشکلات اقتصادی ایجادشده به واسطه ویروس کرونا در اقشار مختلف جامعه گفت: تعیین نرخ جدید تاکسیرانی با وقفه ای همراه شده است که در همین راستا پیشنهاد کمک هزینه به رانندگان تاکسی باتوجه به بیماری کرونا ومسایل درامدی تاکسیرانی ها که دچار مشکل شده اند را دارم. با توجه به کاهش رفت وآمد و کاهش تردد ،فصل مناسب کارهای عمرانی است که شهردار محترم نسبت به اولویت ها واقدامات تسریع رابه کار ببندد.

    وی در ادامه به راه اندازی سامانه سیماک اذعان کرد و گفت: جا دارد از شهردار محترم جهت اقدام برنامه سیماک که سبب برابری ،شفافیت وهمچنین تسریح امور شهروندان می شود نهایت سپاس را داشته باشم که سبب جلوگیری از دخالت های نابجا می شود.

    عضو شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در ادامه افزود: پیشنهاد می شود برنامه مناسب جهت همدردی با خانواده هایی که در این ایام نتوانستند مراسم مناسب و در خور از دست رفتگانشان بگیرند، شهرداری جهت همدردی برنامه هایی از جمله کاشت نهال داشته باشد.

    از آنجایی که یکی از وظایف شهرداری بحث ساماندهی افراد فوت شده می باشد لذا بدین جهت می طلبد برنامه ای مدون برای در نظر گرفتن مکانی جهت آرامستان صورت گیرد. بدون شک ایام کرونا این قسم را بیشتر از هر زمانی نمایانگر کرده است.

    محمددوست لشکامی در پایان با اشاره به تاخیر در روند اجرای پروژه خیابان ٣۵متری دسترسی به حرم مطهر گفت : تعیین تکلیف شرکت سنگر سازان در رابطه با قرارداد طرح تعریض خیابان ۳۵ متری که با توجه به عدم ضوابط ماده ۵ وهمچنین مصوب شورای اسلامی شهر در تسهیلات پروانه می توان از سرمایه گذاران شهر آستانه اشرفیه جهت این امر کمک خواست واجرای نمود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56391

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *