×

عضو شورای شهر رشت: بابت ناتوانی در انتخاب شهردار شرمنده‌ایم

  • کد نوشته: 40557
  • ۱۳۹۷-۱۰-۱۱
  • 194 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه فرصت سوزی در انتخاب شهردار به صلاح شهر نیست گفت: رشت پنج ماه است بدون شهردار اداره می‌شود،از اینکه نتوانستیم شهردار انتخاب کنیم شرمنده شهروندان هستیم . به گزارش گیل و دیلم، فاطمه شیرزاد با اشاره به دوازدهم دی مصادف با روز رشت بیان کرد: برگزاری برنامه‌های روز […]

    عضو شورای شهر رشت: بابت ناتوانی در انتخاب شهردار شرمنده‌ایم
  • عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه فرصت سوزی در انتخاب شهردار به صلاح شهر نیست گفت: رشت پنج ماه است بدون شهردار اداره می‌شود،از اینکه نتوانستیم شهردار انتخاب کنیم شرمنده شهروندان هستیم .

    به گزارش گیل و دیلم، فاطمه شیرزاد با اشاره به دوازدهم دی مصادف با روز رشت بیان کرد: برگزاری برنامه‌های روز رشت موجب نشاط اجتماعی خواهد شد و امیدواریم هرچه سریع تر بحث انتخاب شهردار نیز جمع بندی و به نتیجه برسد.

    عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اصلاحیه طرح تفصیلی رشت افزود: امیدواریم طرح تفصیلی جدید موجب رونق ساخت و ساز در رشت شود.

    شیرزاد به انعقاد قرارداد شهربازی رشت به ارزش ۲۸ میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: مردم رشت سال هاست منتظر بازگشایی شهربازی بوده و قرار است فاز اول این پروژه پیش از ایام نوروز به بهره برداری برسد.

    وی افتتاح نخستین درمانگاه هموفیلی را از دیگر اقدامات دانست و بیان کرد: اولین درمانگاه تخصصی بیماران هموفیلی و پروژه پارک مسکن مهر در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

    عضو شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری جلسه مشترک کمیسیون های بهداشت و عمران شورای رشت پیرامون ساماندهی رودخانه های شهر خاطر نشان کرد: این جلسه مشترک با حضور نماینده معاون رئیس جمهور در امور ساماندهی و احیای رودخانه ها برگزار شد و امیدواریم با همراهی دولت و تخصیص اعتبارات ملی به زودی شاهد ساماندهی و احیای رودخانه های زرجوب و گوهررود باشیم.

    شیرزاد با بیان اینکه برای تکمیل تصفیه خانه جنوبی شهر واقع در مسکن مهر بیش از ۲۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز است،گفت: امیدواریم اختصاص بودجه لازم به منظور تکمیل این تصفیه خانه در دستور کار قرار بگیرد و این موضوع یکی از مطالبات مردم است.

    وی به مبحث انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: برای انتخاب شهردار فرصت چندانی در اختیار نداریم و اصرار در انتخاب برخی گزینه ها باعث طولانی شدن روند انتخاب شهردار شده و این موضوع به صلاح شهر و شهروندان نیست.امیدوارم در اسرع وقت و با اتحاد و همدلی نسبت به انتخاب شهردار رشت با یازده رای اقدام کنیم.

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=40557

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *