×

عضو شورای شهر رشت: در انتخاب شهردار عجله نکنیم

  • کد نوشته: 20449
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۸
  • 67 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای شهر رشت گفت: در انتخاب شهردار رشت عجله نکنیم تا بعدا از انتخابمان پشیمان نشویم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احمد رمضانپور نرگسی، در مورد انتخاب شهردار گفت: باید هرچه سریعتر شهردار انتخاب شود اما چون تصمیم داریم شهرداری انتخاب کنیم که تمامی شاخصه ها و مولفه های مورد نظر اعضای […]

    عضو شورای شهر رشت: در انتخاب شهردار عجله نکنیم
  • عضو شورای شهر رشت گفت: در انتخاب شهردار رشت عجله نکنیم تا بعدا از انتخابمان پشیمان نشویم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» احمد رمضانپور نرگسی، در مورد انتخاب شهردار گفت: باید هرچه سریعتر شهردار انتخاب شود اما چون تصمیم داریم شهرداری انتخاب کنیم که تمامی شاخصه ها و مولفه های مورد نظر اعضای شورا را که قبلا در جلسات غیر رسمی به نتیجه واحد رسیده ایم داشته باشد، پیشنهاد می شود برای رای گیری نهایی عجله نکنیم.

    عضو شورا اضافه کرد: ما نیاز داریم شهرداری خدوم، پاکدست و مورد اعتماد انتخاب کنیم و در میان افرادی که تعرفه شده اند، چه بومی و چه غیر بومی افراد توانمندی هستند و نباید برای بررسی سوابق و برنامه هایشان عجله کنیم تا خروجی مناسبی داشته باشیم و خدای ناکرده بعد از مدتی نگوییم در انتخاب خود اشتباه کرده ایم.
    وی تاکید کرد: بنده مخالف اصل قضیه یعنی برگزاری جلسات متعدد برای انتخاب شهردار نیستم ولی تصمیم گیری نهایی را به روز دوشنبه موکول نکنیم.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20449

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *