×

عضو شورای شهر رودسر: لایحه بودجه شهرداری رودسر در حال بررسی و تصویب است

  • کد نوشته: 28324
  • ۱۳۹۶-۱۱-۱۱
  • 106 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای شهر رودسر گفت:به مدت سه روز تعرفه عوارض و لایحه بودجه شهرداری رودسر بررسی و تصویب خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس محمود فرج پور اظهار کرد:براساس ماده ۳۰ قانون شهرداری ها هر شهرداری دارای تعرفه ای خواهد بود که در آن کلیه انواع عوارض و بهای خدمات و سایر درآمدهایی که […]

    عضو شورای شهر رودسر:  لایحه بودجه شهرداری رودسر در حال بررسی و تصویب است
  • عضو شورای شهر رودسر گفت:به مدت سه روز تعرفه عوارض و لایحه بودجه شهرداری رودسر بررسی و تصویب خواهد شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مهندس محمود فرج پور اظهار کرد:براساس ماده ۳۰ قانون شهرداری ها هر شهرداری دارای تعرفه ای خواهد بود که در آن کلیه انواع عوارض و بهای خدمات و سایر درآمدهایی که به وسیله شهرداری و موسسات تابعه و وابسته به آن وصول و یا تحصیل می شود،درج و هر عنوان تعرفه عوارض یا بهای خدمات جدیدی که وضع و تصویب می گردد یا هر تغییری که در نوع و میزان نرخ آنها صورت می گیرد در تعرفه مذکور منعکس می شود.

    وی یادآور شد:براساس قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوبه ۱۳۷۵ این وظیفه به شوراهای شهر سپرده شده است.

    فرج پور اضافه کرد:دستورالعمل تهیه و تعیین این عوارض قالب ثابتی است که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و ضرایب این عوارض بسته به شرایط هر شهر و امکانات و ساختار جمعیتی آن تغییر می کند.

    عضو شورای شهر رودسر،از جمله این عوارض را عوارض زیربنا، عوارض پذیره یک متر مربع واحد تجاری،عوارض پذیره اداری، صنعتی و گردشگری و عوارض کسب و پیشه و خدمات واحدهای صنفی برشمرد و تاکید کرد:در سه روز آینده درخصوص تعیین آنها تصمیم گیری خواهد شد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=28324

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *