×

عضو شورای شهر لاهیجان : آقای نماینده ، این حجم از مشکلات آب و فاضلاب در شأن لاهیجان نیست

  • کد نوشته: 94780
  • ۱۴۰۲-۰۸-۲۴
  • 127 بازدید
  • ۰
  • عضو شورای شهر لاهیجان گفت : مردم خواستار توسعه شبکه برق و تأمین روشنایی کوچه ها و معابر هستند به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، احمد ریاحی در جلسه شورای شهر با فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از مشکلات شهر لاهیجان را […]

    عضو شورای شهر لاهیجان : آقای نماینده ، این حجم از مشکلات آب و فاضلاب در شأن لاهیجان نیست
  • عضو شورای شهر لاهیجان گفت : مردم خواستار توسعه شبکه برق و تأمین روشنایی کوچه ها و معابر هستند

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی شورای شهر لاهیجان ، احمد ریاحی در جلسه شورای شهر با فرخی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از مشکلات شهر لاهیجان را کمبود روشنایی کوچه ها و معابر عنوان نمود و افزود : این موضوع گلایه شهروندان را دربرداشته و انتظار داریم اداره برق لاهیجان برای حداقل انتظار شهروندان (تعویض لامپ تیرهای چراغ برق ) اهتمام ویژه ای داشته باشد .

    وی تصریح کرد: مردم خواستار توسعه شبکه برق و برای افزایش امنیت خواستار تأمین روشنایی کوچه ها و معابر هستند .

    وی افزود : این حجم از مشکلات آب و فاضلاب در شأن لاهیجان نیست و به دلیل حذف ردیف بودجه فاضلاب سنتی ، مشکلات عدیده ای برای آبفا و مردم ایجاد شده است و از نماینده مردم در مجلس میخواهیم در این خصوص پیگیری نمایند.

    وی گفت : مشکلات شهروندان در کوچه شبنم واقع در میدان ابریشم جدی بوده و برای حل معضل فاضلاب کوچه می بایست اقدام عاجل صورت گیرد .

    وی خواستار آسفالت ،رنگ آمیزی سرعت گیر و تأمین روشنایی کمربندی بمنظور کاهش تلفات جاده ای و خسارت مالی شهروندان توسط اداره متولی امر شد .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94780

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *