×

عضو شورای شهر لاهیجان: اکیپ آسفالت شهرداری تعطیل می باشد، در حالیکه در شهرهای همجوار شاهد مرمت و لکه گیری آسفالت می باشیم

  • کد نوشته: 38357
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۵
  • 145 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ،فرشید فقیه شجاعی در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر با آرزوی قبولی عزاداری همه سوگواران در مراسم اربعین حسینی ، از تلاش و زحمات همه عزیزانی که در مسیر کربلا با برپایی موکب به زائرین خدمات رسانی نمودند بویژه موکب شهرستان لاهیجان و هیأت ثارا… جناب آقای احمد شیخ […]

    عضو شورای شهر لاهیجان: اکیپ آسفالت شهرداری تعطیل می باشد، در حالیکه در شهرهای همجوار شاهد مرمت و لکه گیری آسفالت می باشیم
  • به گزارش گیل و دیلم ،فرشید فقیه شجاعی در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر با آرزوی قبولی عزاداری همه سوگواران در مراسم اربعین حسینی ، از تلاش و زحمات همه عزیزانی که در مسیر کربلا با برپایی موکب به زائرین خدمات رسانی نمودند بویژه موکب شهرستان لاهیجان و هیأت ثارا… جناب آقای احمد شیخ شعربافان که زحمات زیادی کشیدند و میزبان خوبی برای زائرین بودند تشکر و قددرانی نمودند .

    وی همچنین از هیأت سوگواری محله شعربافان و همه همشهریان عزیز در کاروان اعزامی مشهد مقدس ( دسته کرب زنی ) نیز تشکر و قدردانی و اجر این عزیزان را از محضر سید الشهدا خواستار شدند .

    مهندس شجاعی در ادامه ضمن گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی ، شهادت سروان شهید حسن پاینده را تسلیت گفتند و آرزوی سلامتی همه حافظان نظم و امنیت کشور عزیزمان را از درگاه پروردگار متعال خواستار شدند .

    فرشید فقیه شجاعی با اشاره به افزایش مطالبات معوق نیروهای شرکتی و اقدام اخیر شهرداری در قالب مدیریت پسماند شهری از شهردار لاهیجان خواستند با عنایت به اینکه مشکلات این عزیزان همواره از دغدغه های یکایک اعضای شورا بوده ، لذا ترتیبی اتخاذ تا به نحو ممکن بخشی از مطالبات معوق این نیروها که اغلب در مشاغل سخت در حال فعالیت هستند پرداخت گردد .

    فرشید فقیه شجاعی با قدردانی از شهردار پرتلاش و پرسنل زحمتکش شهرداری لاهیجان در اجرای دیوار حفاظتی حاشیه رودخانه سردار جنگل در خیابان حافظ اظهار داشت: با توجه به اهمیت این پروژه نیاز است نظارت بیشتر و دقیق تری در مراحل اجرایی از سوی ناظران شهرداری وبا استفاده از متخصصین این حوزه صورت گیرد .

    وی در ادامه با مثبت ارزیابی نمودن عملکرد بخشی مدیریت پسماند شهری در امر رفت و روب ، اظهار امیدواری نمودند انشاء ا… این روند ادامه داشته باشد تا شاهد رضایتمندی شهروندان عزیز باشیم

    فرشید فقیه شجاعی با اشاره به فرصت کم باقیمانده در خصوص تأمین مبلغ مورد نیاز برای پرونده حقوقی جزیره استخر لاهیجان ، از ریاست شورا خواستار پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه شدند .

    وی همچنین با اشاره به عدم فعالیت بخش آسفالت معابر سطح شهر اظهار داشتند : علیرغم افزایش تخریب آسفالت در پی بارش های اخیر ، متأسفانه مدتی است که اکیپ آسفالت شهرداری تعطیل می باشد در حالیکه در شهرهای همجوار شاهد مرمت و لکه گیری آسفالت می باشیم .

    فرشید فقیه شجاعی ضمن قدردانی از اعضای شورا به جهت تجلیل از مقام آوران تیم کشتی فرنگی بزرگسالان لاهیجان در مسابقات قهرمانی استان گیلان ، از تلاش و زحمات کادر هیأت کشتی و جناب آقای میر اعلمی در تحقق اهداف هیأت کشتی شهرستان لاهیجان تشکر و قدردانی نمودند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38357

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *