×

عضو شورای شهر لاهیجان: شهردار با درایت لازم ، مطالبات نیروهای شرکتی را مدیریت کنند

  • کد نوشته: 38360
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۵
  • 233 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ،رضا نصرتی در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر با آرزوی قبولی عزاداری همه دوستداران اهل بیت (ع) در اربعین حسینی و گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر کاظمی شهردار پر تلاش لاهیجان در انجام بیمه تکمیلی پرسنل و […]

    عضو شورای شهر لاهیجان: شهردار با درایت لازم ، مطالبات نیروهای شرکتی را مدیریت کنند
  • به گزارش گیل و دیلم ،رضا نصرتی در بیست و هفتمین جلسه شورای شهر با آرزوی قبولی عزاداری همه دوستداران اهل بیت (ع) در اربعین حسینی و گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر کاظمی شهردار پر تلاش لاهیجان در انجام بیمه تکمیلی پرسنل و انجام ارائه خدمات درمانی رایگان برای کلیه کارکنان شهرداری و پرداخت به روز حقوق کارکنان ، به معوقات پرسنل شرکتی اشاره و از شهردار لاهیجان خواستند با درایت لازم ، مطالبات این عزیزان نیز مدیریت شود تا مشکلات نیروهای زحمتکش شرکتی نیز مرتفع شود .

    وی طی سخنانی اظهار داشت: مواردی که در پیش از دستور از سوی اعضای محترم شورا بیان می گردد ، آنگونه که می بایست مورد توجه مسئولین شهری قرار نمیگیرد چرا که اینجانب قبل از تخریب ساختمان در کوچه نظام پزشکی بارها بر ضرورت ایمن سازی حاشیه رودخانه در این محل تأکید داشته ام و متأسفانه اقدامات اجرایی لازم در این خصوص صورت نگرفته است .

    وی با اشاره به تخریب و تعرض نهرهای موجود در مناطق کوهبیجار و رسالت توسط برخی اشخاص و ساکنین و مسدود نمودن مسیرهایی که از سالیان دور برای هدایت آبهای سطحی در نظر گرفته شده بود اظهار داشتند: عدم توجه به زیرساخت ها بویژه شبکه هدایت آبهای سطحی در مناطق مذکور ، قطعاً مشکلات عدیده ای را برای ساکنین این مناطق به لحاظ آبگرفتگی ایجاد خواهد نمود که شهرداری می بایست در این خصوص پیگیری و نظارت بیشتری داشته باشد .

    رضا نصرتی در ادامه به باکس های موجود در مسیر رودخانه واقع در جنب محل موتوری شهرداری اشاره و افزودند: نصب غیرکارشناسی این باکس ها باعث شده که امروز این باکس ها خود بعنوان مانع جریان آب عمل کنند و در اثر آن حاشیه رودخانه به مرور شسته شود. وی بر لزوم اقدامات پیشگیرانه در این قبیل موارد تاکید نمود.

    رضا نصرتی در ادامه با توجه به وجود مشکلاتی در خصوص تأمین مصالح و آسفالت،اظهار داشت: ترمیم مسیرهای حفاری معابر و کوچه ها با مشکل مواجه بوده و این موضوع مشکلات عدیده ای برای شهروندان ایجاد نموده که نیاز به پیگیری بیشتر و مدیریت ویژه برای حل این معضل می باشد .

    وی با اشاره به عملیات اجرایی پیاده راه حد فاصل میدان وحدت تا میدان انقلاب، خواستار تسریع در عملیات اجرایی آن شد .

    وی به مناطق حاشیه شهر از جمله منطقه کوهبیجار ، خالو باغ و شیخانبر، حاجی آباد اشاره ، خواستار رسیدگی بیشتر به این مناطق شد .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38360

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *