×

عضو فراکسیون امید مجلس: وزرای پیشنهادی باید متخصص و متعهد باشند/ از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس ناراضی‌ام

  • کد نوشته: 37547
  • ۱۳۹۷-۰۷-۲۴
  • 79 بازدید
  • ۰
  • عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وزرای پیشنهادی باید متخصص و متعهد باشند از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس ابراز نارضایتی کرد. به گزارش گیل و دیلم ،محمدصادق حسنی امروز با اشاره به معرفی چهار تن از دولتمردان برای تصدی چهار وزارتخانه دولت و بررسی رأی اعتماد آن‌ها در مجلس اظهار […]

    عضو فراکسیون امید مجلس: وزرای پیشنهادی باید متخصص و متعهد باشند/ از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس ناراضی‌ام
  • عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه وزرای پیشنهادی باید متخصص و متعهد باشند از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس ابراز نارضایتی کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمدصادق حسنی امروز با اشاره به معرفی چهار تن از دولتمردان برای تصدی چهار وزارتخانه دولت و بررسی رأی اعتماد آن‌ها در مجلس اظهار کرد: تغییر چهار تن از وزرا در کابینه دولت جواب روحانی به مجلس است.

    وی با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور به فشار نمایندگان عکس‌العمل نشان داده افزود: نمایندگان در جلسه طرح سؤال از رئیس‌جمهور هشداری به روحانی مبنی بر اینکه تیم اقتصادی فعلی دولت نمی‌تواند در جنگ اقتصادی کشور را از بحران‌ها عبور دهد، دادند و روحانی مجبور به تغییر بخشی از وزرای کابینه شد.

    عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس اصلاً راضی نیست گفت: برخی از وزرا که برای وزارتخانه‌ای حساس معرفی‌شده با نیت اینکه دست روحانی تنگ بوده و کسی را پیدا نکرده در حد معاونت وزارتخانه هم نیستند.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد وزیر فعلی صمت به وزارت کار تصریح کرد: اینکه روحانی با چه سیاستی شریعتمدار را به سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرده ابهام‌برانگیز و برای ما نیز سؤال‌برانگیز است.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان با انتقاد از رئیس‌جمهور نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی بیان کرد: من یک دارایی چی هستم اما وزیری که برای وزارت خانه اقتصاد و دارایی معرفی‌شده هیچ سنخیتی با وزارتخانه ندارد.

    حسنی با تأکید بر اینکه وزرای پیشنهادی باید متخصص و متعهد باشند گفت: هرکسی که جای طیب نیا بخواهد در وزارتخانه بماند باید برای خود وزنی داشته باشد و نباید هرکسی را به سمت وزارت خانه اقتصاد و دارایی پیشنهاد دهند.

    منبع: فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37547

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *