×

 عضو مجمع نمایندگان استان گیلان: شهردار آینده رشت نمی تواند بازنشسته باشد

  • کد نوشته: 34226
  • ۱۳۹۷-۰۵-۰۶
  • 73 بازدید
  • ۰
  •   در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب شهردار رشت مطرح بوده که در این میان نام تعدادی از بازنشستگان نیز آورده شده است و به نظر می‌رسد با ابلاغ این قانون تمامی بازنشستگان مشمول از لیست گمانه‌زنی‌ها برای تصدی بر مسند شهرداری رشت کنار خواهند رفت. گیل و دیلم -پس از تصویب قانون منع به‌کارگیری […]

     عضو مجمع نمایندگان استان گیلان: شهردار آینده رشت نمی تواند بازنشسته باشد
  •  

    در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب شهردار رشت مطرح بوده که در این میان نام تعدادی از بازنشستگان نیز آورده شده است و به نظر می‌رسد با ابلاغ این قانون تمامی بازنشستگان مشمول از لیست گمانه‌زنی‌ها برای تصدی بر مسند شهرداری رشت کنار خواهند رفت.
    گیل و دیلم -پس از تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در سیستم اجرایی کشور و تقارن این موضوع با آغاز رایزنی‌ها برای انتخاب شهردار آینده رشت، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون منبع به‌کارگیری بازنشستگان شامل تمامی ظرفیت‌ها در سیستم اجرایی کشور می‌شود، گفت: در بحث شهرداری‌ها نیز موضوع به همین شکل است و برای مثال شهردار شهری چون رشت که قرار است انتخاب شود نمی‌تواند از جمع بازنشستگان باشد و در شهرهایی که شهرداران بازنشسته مشغول به فعالیت هستند نیز می‌بایست جابجایی صورت پذیرد.

    وی افزود: با اجرای این قانون پوست‌اندازی بسیار خوبی در بدنه اجرایی کشور صورت خواهد پذیرفت و پویایی به کشور باز خواهد گشت. متأسفانه ما هنوز در حال استفاده از ظرفیت مدیران دهه شصت هستیم که با اجرای صحیح قانون فضا برای جوانان باز تر خواهد شد.

    گفتنی است در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب شهردار رشت مطرح بوده که در این میان نام تعدادی از بازنشستگان نیز آورده شده است و به نظر می‌رسد با ابلاغ این قانون تمامی بازنشستگان مشمول از لیست گمانه‌زنی‌ها برای تصدی بر مسند شهرداری رشت کنار خواهند رفت.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34226

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *