×

عضو مجمع نمایندگان گیلان تاکید کرد: فضای خدمتی در گیلان نباید ملتهب شود | ارکان نظام برای حل مشکلات مردم بسیج شده‌اند

  • کد نوشته: 75887
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۹
  • 117 بازدید
  • ۰
  • به گفته عضو مجمع نمایندگان گیلان امروز شاهد آن هستیم که همه ارکان نظام برای حل مشکلات مردم هم‌قسم شده‌اند و در چنین شرایطی مردم هم حوصله دعواهای سیاسی را ندارند، از من نماینده گرفته مجلس تا مسؤولان اجرایی و قضایی باید با خویشتن‌داری فضای خدمتی را ملتهب نکنند. به گزارش پایگاه خبری گیل و […]

    عضو مجمع نمایندگان گیلان تاکید کرد: فضای خدمتی در گیلان نباید ملتهب شود | ارکان نظام برای حل مشکلات مردم بسیج شده‌اند
  • به گفته عضو مجمع نمایندگان گیلان امروز شاهد آن هستیم که همه ارکان نظام برای حل مشکلات مردم هم‌قسم شده‌اند و در چنین شرایطی مردم هم حوصله دعواهای سیاسی را ندارند، از من نماینده گرفته مجلس تا مسؤولان اجرایی و قضایی باید با خویشتن‌داری فضای خدمتی را ملتهب نکنند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از فارس، ابراهیم نجفی عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به گیلان اظهار کرد: خوشبختانه در استان گیلان بعد از مدت‌ها شاهد رویکرد عملی در سفرهای رئیس‌جمهوری با قید فوریت بودیم.

    وی با تأکید بر حفظ وحدت برای استفاده حداکثری از دستاوردهای سفر و جذب اعتبارات قول داده‌شده بیان کرد: ایجاد شکاف بین قوا با اظهارنظرهای مختلف و غیرضروری، منافع گیلان را به خطر میندازد کما اینکه همواره استان از همین شکاف‌ها ضرر کرده است.

    نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر با اذعان به اینکه بعد نظارتی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای کمک به حوزه خدمتی برای حل مشکلات مردم است، افزود: همه تلاش مسؤولان نظام به‌خصوص در گیلان باید حفظ وحدت برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد و از هرگونه اظهارنظری که صرفاً مصرف رسانه‌ای و تبلیغاتی داشته پرهیزکرده تا زمینه سوءاستفاده برای کوته‌نظران را فراهم نکنند.

    وی با تأکید بر شرایط حساس اقتصادی و رویکرد خدمتی دولت برای حل مشکلات معیشتی گفت: امروز شاهد آن هستیم که همه ارکان نظام برای حل مشکلات مردم هم‌قسم و بسیج شده‌اند و در چنین شرایطی مردم هم حوصله دعواهای سیاسی را ندارند، از من نماینده مجلس گرفته تا مسؤولان اجرایی و قضایی باید با خویشتن‌داری فضای خدمتی را ملتهب نکنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=75887

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *