×

عضو هیئت‌رئیسه مجلس: لزوم به‌کارگیری استاندار گیلان از دانش و تجربه در فعال کردن سایت نفتی خزر/ سالاری اقتصاد دریا محور در گیلان را فعال کند

  • کد نوشته: 22986
  • ۱۳۹۶-۰۷-۱۳
  • 229 بازدید
  • ۰
  • عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی به لزوم به‌کارگیری استاندار گیلان از دانش و تجربه خود در استان بوشهر و وزارت نفت در فعال کردن سایت نفتی خزر تاکید کرد و گفت: سالاری اقتصاد دریا محور در گیلان را فعال کند. به گزارض «پایگاه خبری گیل و دیلم»اسدالله عباسی اقتصاد در دریا را یکی از پتانسیل‌های […]

    عضو هیئت‌رئیسه مجلس: لزوم به‌کارگیری استاندار گیلان از دانش و تجربه در فعال کردن سایت نفتی خزر/ سالاری اقتصاد دریا محور در گیلان را فعال کند
  • عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی به لزوم به‌کارگیری استاندار گیلان از دانش و تجربه خود در استان بوشهر و وزارت نفت در فعال کردن سایت نفتی خزر تاکید کرد و گفت: سالاری اقتصاد دریا محور در گیلان را فعال کند.

    به گزارض «پایگاه خبری گیل و دیلم»اسدالله عباسی اقتصاد در دریا را یکی از پتانسیل‌های استان گیلان برشمرد و اظهار کرد: اکتشاف و استخراج نفت و گاز از پتانسیل‌های اقتصاد در دریا محسوب می‌شود که باید موردتوجه بسیار قرار بگیرد.

    وی بابیان اینکه تاکنون در گیلان در راستای اکتشاف و استخراج نفت کاری صورت نگرفته افزود: تاکنون اقدامی در خصوص ایجاد سکوی نفتی و اکتشاف و استخراج نفت از دریای خزر در گیلان صورت نگرفته و در این رابطه تنها به سرمایه‌گذاری‌ها در پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی اکتفا کرده‌ایم.

    عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجربه استاندار گیلان در زمینه‌ی نفت گفت: به استاندار گیلان اعلام‌شده تا اقتصاد در دریا را با توجه به تجربه و دانشی که از بوشهر کسب کرده‌اند در استان گیلان به کار بگیرند.

    نماینده مردم رودسر و املش با تاکید بر فعال‌سازی سکوی نفتی در دریای خزر خاطرنشان کرد: با فعال شدن سایت نفتی در گیلان صدها نفر مشغول به کار خواهند شد.

    عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه به سیری از جوانان منطقه تحصیلات مرتبط با نفت و رشته‌های زیرمجموعه آن دارند، تصریح کرد: با ایجاد سایت نفتی خزر علاوه بر اینکه جوانان مشغول به کار می‌شوند اقتصاد منطقه نیز شکوفا خواهد شد.

    عباسی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های استان گیلان در دریا بیشتر استفاده شود، بیان کرد: باید اقتصاد دریا محور را به دست آورد و نباید اقتصاد دریا محور را به منطقه آزاد و بند معطوف کرد.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: با فعال کردن اقتصاد دریا محور مباحثی مهمی ازجمله گردشگری، آبزی‌پروری، پرورش ماهی در قفس و صنایع پتروشیمی تکان اساسی می‌خورد و رضایت‌مندی عمومی مردم را به دنبال خواهد داشت.

    نماینده مردم رودسر و املش در خانه ملت با اشاره به فعال شدن پتروشیمی در گیلان و شکوفایی ظرفیت‌های پس‌ازآن در استان مطرح کرد: با توجه به اینکه خط لوله گاز از خطه شمال عبور کرده می‌توانیم خوراک پتروشیمی را فراهم کنیم و امیدواریم سالاری پیگیری این موضوع باشد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=22986

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *