×

عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان: دنیا نظاره‌گر انتخابات ایران است

  • کد نوشته: 14593
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۷
  • 78 بازدید
  • ۰
  • عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان گفت:‌ تمام تلاشمان باید طبق منویات مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، منوچهر جمالی در جلسه توجیهی اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اجرای قانون […]

    عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان:  دنیا نظاره‌گر انتخابات ایران است
  • عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان گفت:‌ تمام تلاشمان باید طبق منویات مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، منوچهر جمالی در جلسه توجیهی اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات فومن که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اجرای قانون را در فرآیند انتخابات مهم دانست و اظهار کرد: اجرای قانون، مُر قانون، رعایت عدالت و انصاف و لحاظ شخصیت، آبرو، حیثیت و جایگاه همه کسانی که در چرخه و فرآیند انتخابات اند مهم است.

    وی بر رعایت امانتداری توسط اعضای هیات نظارت و اجرایی تاکید کرد و افزود:‌ اطلاعاتی از داوطلبین از طریق مراجع چهارگانه در اختیار اعضا قرار می‌گیرد که باید محرمانه بماند و از افشای آن جلوگیری شود.

    جمالی با بیان اینکه اطلاعات و دانسته‌های حاصل شده از نامزدها باید حفظ شود، تصریح کرد:‌ انتخابات موضوع مهمی است. دنیا نظاره‌گر انتخابات ایران است.

    عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان با تاکید بر اینکه انتخابات مصداق مردم‌سالاری دینی است، گفت: تمام تلاشمان باید طبق منویات مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخابات سالم باشد. امیدست با حضور گسترده برگ زرین دیگری به دفتر نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه شود.

    در ادامه محمد صادق حسنی نماینده مردم رشت در مجلس، بر اهمیت مسئولیت و وظایف اعضای هیات نظارت و اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اشاره و اظهار کرد: مسئولیت شما با آبروی مومن ارتباط دارد. گرایش سیاسی افراد، تصفیه حساب شخصی و…نباید در مسئولیت محوله اثرگذار باشد.

    وی با بیان اینکه انتخابات به معنای سهیم شدن در اداره شهر و روستا است، خاطرنشان کرد:‌ تمام تلاشمان باید حضور گسترده مردم در انتخابات باشد.

    عضو هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان در مجلس با بیان اینکه ارگان‌های چهارگانه دارای اختیارات و نیروهایی قوی می‌باشند، خاطرنشان کرد:‌ ملاک تعیین صلاحیت و رد کاندیدا مراجع چهارگانه می‌باشند.

    وی با بیان اینکه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را خنثی می‌سازد، خاطرنشان کرد:‌ وظیفه نظارت بر انتخابات بر عهده سه نماینده از ۱۳نماینده استان گذاشته شده است که امیدست این وظیفه به بهترین شکل و با کمترین حاشیه انجام شود.

    نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه امنیت موجود در کشور ما در دنیا بی‌نظیر و مثال‌زدنی است، افزود:‌ این امنیت ناشی از حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف است.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14593

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *