×

عضو کمیسیون بهداشت و درمان خانه ملت: حقوق معوقه پرستاران مربوط به‌اضافه و نظام نوین آن‌ها است

  • کد نوشته: 24799
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۷
  • 74 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون بهداشت و درمان خانه ملت بابیان اینکه معوقه پرستاران مربوط به‌اضافه و نظام نوین آن‌ها است گفت: پرداخت حقوق این عزیزان سر هرماه صورت گرفته و در رابطه با پرداخت اضافه‌کار و نظام نوین که برای پرستاران در نظر گرفته‌شده این موضوع را ما هم جدی گرفتیم. به گزارش «پایگاه خبری گیل و […]

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان خانه ملت: حقوق معوقه پرستاران مربوط به‌اضافه و نظام نوین آن‌ها است
  • عضو کمیسیون بهداشت و درمان خانه ملت بابیان اینکه معوقه پرستاران مربوط به‌اضافه و نظام نوین آن‌ها است گفت: پرداخت حقوق این عزیزان سر هرماه صورت گرفته و در رابطه با پرداخت اضافه‌کار و نظام نوین که برای پرستاران در نظر گرفته‌شده این موضوع را ما هم جدی گرفتیم.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، منوچهر جمالی امروز در نشست خبری با بیان اینکه یک‌بخشی از مسمومیت‌های دارویی مربوطه به کودکان است اظهار کرد: دلیل مبتلا شدن کودکان به مسمومیت دارویی استفاده از داروهای بزرگ‌سالان است که در دسترس آن‌ها بوده و آن‌ها از روی کنجکاوی از آن استفاده می‌کنند و مقداری خطرآفرین است.

    وی با اشاره به بحث خودکشی با مسمومیت دارویی افزود: یکی از دلایل خودکشی برمی‌گردد به مشکلات اجتماعی که افراد در شرایط روحی و روانی خاص قرار می‌گیرند و دست به این کار می‌زنند.

    جمالی بیان کرد: تمامی مردم و همه قوا و کل کشور باید تلاش بکنیم تا بحث‌های اشتغال، ازدواج، تسهیلات و مسکن را حل کنیم.

    وی افزود: باید به حدی کارکنیم که آن بخشی از مردم که تصمیم به چنین کار خطرناکی می‌گیرند دیگر کمرنگ و کمتر شود.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان خانه ملت بیان کرد: بخشی از داروهایی که بیماران ما استفاده می‌کنند دز درمانی آن‌ها با دز مسمومیت آن‌ها فاصله زیادی ندارد و اگر قرار باشد در دز مصرفی‌شان کنترل، دقت و مراجعه به‌موقع نشود مسمومیت ایجاد می‌کند.

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه معوقه پرستاران مربوط به‌اضافه و نظام نوین آن‌ها است گفت: پرداخت حقوق این عزیزان سر هرماه صورت گرفته و در رابطه با پرداخت اضافه‌کار و نظام نوین که برای پرستاران در نظر گرفته‌شده این موضوع را ما هم جدی گرفتیم.

    جمالی بیان کرد: در رابطه با مطالبات وزارت بهداشت و تعهداتی که دولت در رابطه با وزارت و انجام طرح تحول نظام سلامت داده بود که آن مطالبات دریافت نشده و مطالباتی را که هم بیمارستان‌ها از بیمه‌ها دارند هنوز دریافت نشده و بحث طولانی در این بخش شد که امیدوارم گره‌گشایی در این بخش صورت بگیرد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24799

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *