×

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:جذب پرستار موردنیاز بیمارستان‌ها اولویت دولت باشد

  • کد نوشته: 23701
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۵
  • 77 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود پرستار در کشور گفت: جذب پرستار موردنیاز کشور نیازمند صدور مجوز استخدامی دولت است و باید جذب پرستار موردنیاز بیمارستان‌ها اولویت دولت باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ذبیح نیکفر امروز با اشاره به کمبود پرستار در کشور اظهار کرد: در […]

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:جذب پرستار موردنیاز بیمارستان‌ها اولویت دولت باشد
  • عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود پرستار در کشور گفت: جذب پرستار موردنیاز کشور نیازمند صدور مجوز استخدامی دولت است و باید جذب پرستار موردنیاز بیمارستان‌ها اولویت دولت باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ذبیح نیکفر امروز با اشاره به کمبود پرستار در کشور اظهار کرد: در تأمین نیروی انسانی بیمارستان‌ها و در راستای حوزه سلامت مشکلاتی وجود دارد.

    وی بابیان اینکه سازمان امور استخدامی باید برای تأمین نیروی بیمارستانی ردیف و مجوز لازم را صادر کند، افزود: مجوزها تأمین و جذب نیروی نیازمند فراهم شدن بودجه و اعتبارات خاص است.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف دولت در حوزه تأمین بودجه و هزینه‌های استخدامی گفت: باوجود تنگناهای اقتصادی دولت صدور مجوز برای استخدام به‌راحتی انجام نمی‌شود.

    نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید پیش‌بینی‌ها لازم را در راستای تأمین نیروی بیمارستانی داشته باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به کمبودهای ملموس در حوزه پرستاران استخدام این مورد انجام شود و از رنج بسیار پرستاران در بیمارستان‌ها کاسته شود.

    عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید در بیمارستان‌ها پرستاران به‌اندازه کافی وجود داشته و بحث درمان را پیگیری کنند، تصریح کرد: سلامتی انسان‌ها برای ما بسیار حائز اهمیت است و حتماً جذب پرستاران در حد نیاز باید از اولویت‌های دولت باشد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23701

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *