×

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت: بازار رشت انبار باروت است

  • کد نوشته: 10047
  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۸
  • 146 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بافت‌های فرسوده این شهر هر روز در حال افزایش است گفت: بازار رشت انبار باروت است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مظفر نیکومنش‌نودهی بعد از ظهر امروز در جریان تجلیل از نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت در صحن کمیسیون فرهنگی شورا اظهار کرد: […]

    عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت: بازار رشت انبار باروت است
  • عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه بافت‌های فرسوده این شهر هر روز در حال افزایش است گفت: بازار رشت انبار باروت است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم مظفر نیکومنش‌نودهی بعد از ظهر امروز در جریان تجلیل از نیروهای سازمان آتش‌نشانی شهرداری رشت در صحن کمیسیون فرهنگی شورا اظهار کرد: به آتش‌نشانان باید بیشتر توجه شود.

    وی با اشاره به اینکه تجهیزات سازمان آتش‌نشانی نسبت به حوزه کاری ناچیز است تصریح کرد: تجهیزات فعلی سازمان آتش‌نشانی با توجه به حجم کاری این سازمان بسیار اندک بوده و باید در این زمینه اقدام‌های اساسی انجام داد.

    عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اولویت جذب در سازمان آتش‌نشانی با فرزندان آتش‌نشانان باشد گفت: پیشنهاد می‌کنم سازمان بحرانی تشکیل شود و طی آن شهر به چند منطقه تقسیم شود تا در زمان وقوع حوادث ناگهانی مسؤولیت هر سازمانی در آن شرایط مشخص باشد.

    وی گفت: این ستاد باید متشکل از دستگاه‌هایی مانند سپاه، دادگستری و … باشد تا بتوانیم در زمان حادثه از امکانات آنها استفاده بهینه شود.

    نیکومنش‌نودهی حادثه پلاسکو را یک هشدار بزرگ دانست و بیان کرد: بافت های فرسوده رشت هر روز در حال افزایش بوده و بازار این شهر مانند انبار باروت است و باید شرایط بازار رشت مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت وقوع هرگونه حوادث بتوان از بروز بحران جلوگیری کرد.

    مشاور کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در جلسه مذکور با ابراز تأسف از حادثه ساختمان پلاسکو تهران اظهار کرد: اخیراً کودکان دبستانی در قالب پیامی اعلام کرده‌اند که به خاطر حفظ سلامت آتش‌نشانان در چهارشنبه‌سوری از ترقه و دیگر وسایل آتش‌زا استفاده نمی‌کند.

    طاهره کاریجاد با قدردانی از اقدام کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در تجلیل از آتش‌نشانان گفت: اینگونه اقداما‌ها موجب روحیه بخشیدن به این افراد می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10047

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *