×

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس: گردشگری، مرغداری و دامداری محور توسعه گیلان هستند

  • کد نوشته: 30010
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۴
  • 71 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری، مرغداری و دامداری محور توسعه گیلان هستند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، محمدصادق حسنی پیش از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: طبق مطالعات انجام‌شده گردشگری و صنعت توریسم نخستین اولویت را […]

    عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس: گردشگری، مرغداری و دامداری محور توسعه گیلان هستند
  • عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری، مرغداری و دامداری محور توسعه گیلان هستند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، محمدصادق حسنی پیش از ظهر امروز در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: طبق مطالعات انجام‌شده گردشگری و صنعت توریسم نخستین اولویت را برای توسعه اقتصادی استان‌های شمالی را در پی دارد.

    وی با اشاره به ظرفیت دیگر استان‌های گیلان و مازندران در صنعت مرغداری افزود: می‌توان با توسعه صنعت مرغداری سهم تولید و توسعه اقتصاد مردم گیلان را افزایش داد.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بی‌نظیر استان در دامداری صنعتی گفت: استان گیلان دو هزار و ۶۰۰ روستا دارد که رقم بالایی از خانوارهای گیلانی ساکن در روستا توانایی پرورش دام را دارند.

    عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به بیکاران موجود در روستا و نگرانی‌های در پس آن بیان کرد: اگر از صنعت دام در روستاها حمایت شود سهم به سزایی را در اقتصاد روستایی از آن خود خواهد کرد.

    حسنی با بیان اینکه با توسعه دامداری می‌توانیم در روستا ۱۰ تا ۱۲ شغل ایجاد کرد گفت: علوفه، خوراک و مکان گاو در اکثر روستاها قابلیت تأمین دارد وی می‌تواند علاوه بر اشتغال پایدار بخشی از نیاز ما به گوشت را تأمین کند/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30010

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *