×

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: نباید چایکاران شمالی برای دریافت مزد دسترنج خود ماه‌ها منتظر بمانند/ اطاله در پرداخت مطالبات کشاورزان یک ضعف است

  • کد نوشته: 24741
  • ۱۳۹۶-۰۸-۱۵
  • 164 بازدید
  • ۰
  • عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اطاله در پرداخت مطلبات کشاورزان را یک ضعف دانست و گفت: نباید چای‌کاران شمالی برای دریافت مزد دسترنج خود ماه‌ها منتظر بمانند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدصادق حسنی به افزایش بهای برگ سبز چای در سنوات اخیر اشاره داشت و اظهار کرد: […]

    عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: نباید چایکاران شمالی برای دریافت مزد دسترنج خود ماه‌ها منتظر بمانند/ اطاله در پرداخت مطالبات کشاورزان یک ضعف است
  • عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اطاله در پرداخت مطلبات کشاورزان را یک ضعف دانست و گفت: نباید چای‌کاران شمالی برای دریافت مزد دسترنج خود ماه‌ها منتظر بمانند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محمدصادق حسنی به افزایش بهای برگ سبز چای در سنوات اخیر اشاره داشت و اظهار کرد: بهای برگ سبز چای نسبت به سال‌های گذشته بهبودیافته است.

    وی در واکنش به تعویق چندماهه مطالبات چایکاران افزود: حق کشاورزان است که پس از ارائه چای به کارخانه‌ها حقوق و دستمزد خود را دریافت کنند.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات کشاورزان و زحمات آن‌ها در افزایش سطح تولیدات داخلی گفت: کشاورز با همه مشکلات موجود درراه تولید دسترنج خود را به کارخانه‌ها ارائه می‌کند.

    عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسریع در پرداخت مطالبات چای‌کاران خاطرنشان کرد: چای‌کاران شمالی نباید برای دریافت مزد دسترنج خود ماه‌ها منتظر بمانند.

    حسنی تعویق در مطالبات چایکاران در همه سنوات را یک ضعف ساختاری برشمرد و گفت: اطاله پرداخت مطالبات چای‌کاران پسندیده نیست و این‌یک ضعف در سازوکار چای است که باید هر چه زودتر رفع شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24741

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *