×

عقب افتادگی چاف و چمخاله به خلف وعده مسئولین گره خورده است

  • کد نوشته: 74622
  • ۱۴۰۰-۱۰-۲۸
  • 130 بازدید
  • ۰
  • گیل و دیلم | نایب رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله با گلایه از برخی مسئولین استان گفت: با توجه به قولهای سرخرمن برخی مسئولین استان مشکلات شهر چاف و چمخاله همچنان ناتمام مانده است. وی با تاکید بر مشکلات شهر چاف و چمخاله از دکتر محمد نژاد نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای […]

    عقب افتادگی چاف و چمخاله به خلف وعده مسئولین گره خورده است
  • گیل و دیلم | نایب رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله با گلایه از برخی مسئولین استان گفت: با توجه به قولهای سرخرمن برخی مسئولین استان مشکلات شهر چاف و چمخاله همچنان ناتمام مانده است.

    وی با تاکید بر مشکلات شهر چاف و چمخاله از دکتر محمد نژاد نماینده شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی خواست تا با همکاری و پیگیری، این مشکلات را حل نمایند

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر چاف و چمخاله با برشمردن مشکلات با توجه به اولویت ها، اذعان داشت: یکی از مهمترین مسائل شهرستان لنگرود و شهر چاف و چمخاله موضوع بندر چمخاله است. بندر تفریحی توریستی چمخاله که فاز اول آن قراربود در طی ۳۶ماه انجام شود متاسفانه حدود ۵ماه است که به دلایل نامعلومی متوقف شده و علی رغم اینکه یک پروژه ملی است و استاندار محترم درباره راه اندازی مجدد آن قول مساعدت داده اند اما همچنان متوقف شده است. لذا از مسولین مربوطه ونماینده شهرستان لنگرود تقاضا داریم که نگذارند پروژ ه ملی کشوری متوقف شود.

    وی ادامه داد: دومین مساله قابل توجه زمین‌های ساحلی شهر چاف و چمخاله میباشد که بارها مطرح شده و متاسفانه هیچگاه ترتیب اثر داده نشده است و به هیچ عنوان، پروانه ساخت و ساز برای آنها صادر نمی‌شود و علی رغم قرار گرفتن این زمینها در طرح هادی شهری و باتوجه به مستثنیات بودن زمینها، همچنان در استعلام از ادارات مربوطه پاسخ منفی داده میشود. لذا از نماینده محترم درخواست می‌شود با مسئولین ادارات مربوطه جلسه ای، جهت حل بحران بوجود آمده داشته باشند تا بتوانند مشکل مردم را حل نمایند.

    مهران مهراب پور در پایان یاداور شد: همانطور که نماینده محترم شهرستان لنگرود استحضار دارند رودخانه چمخاله در حال خشک شدن است لذا مساعدت های لازم جهت پیگیری، بازدید میدانی و لایروبی این رودخانه انجام گیرد تا به طبیعت زیبای چمخاله و محیط زیست آن که مهمترین سرمایه این شهر است خدشه ای وارد نشود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=74622

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *