×

عملیات احداث آغاز شد؛ پل موقت جایگزین پل تخریب شده در سیل اسالم

  • کد نوشته: 53065
  • ۱۳۹۸-۱۰-۰۸
  • 140 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان تالش گفت: عملیات احداث پل موقت جایگزین پل تخریب شده در سیل اسالم آغاز شده است و در کمتر از یک ماه به بهره برداری می رسد. به گزارش گیل و دیلم ،سید عیسی مهدوی امروز در جریان بازدید از روند احداث این پروژه، اظهار کرد: پل اصلی درون شهر اسالم، بر اثر […]

    عملیات احداث آغاز شد؛ پل موقت جایگزین پل تخریب شده در سیل اسالم
  • فرماندار شهرستان تالش گفت: عملیات احداث پل موقت جایگزین پل تخریب شده در سیل اسالم آغاز شده است و در کمتر از یک ماه به بهره برداری می رسد.

    به گزارش گیل و دیلم ،سید عیسی مهدوی امروز در جریان بازدید از روند احداث این پروژه، اظهار کرد: پل اصلی درون شهر اسالم، بر اثر سیل مهرماه سال جاری تخریب شد و هم اکنون عملیات احداث پلی موقت آغاز شده است تا بلافاصله بعد از نصب پل موقت، عملیات اجرایی پل اصلی آغاز می شود.

    وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل موقت اسالم با سرعت خوبی در حال انجام است، ادامه داد: بیشتر قطعات بکار رفته در تأسیسات زیرساختی پل موقت، بتنی و از کیفیت مرغوبی برخوردار است.

    مهدوی با اشاره به اینکه نظارت بر این است که پل موقت با رعایت اصول فنی احداث شود، افزود: روز شمار یک ماهه برای این پروژه تعریف شده است.

    وی در ادامه از تأمین اعتبار کافی برای احداث پل اصلی از سوی دولت تدبیر و امید خبر داد و خاطرنشان کرد: طراحی پل اصلی اسالم که در آینده ای نزدیک عملیاتی می شود بسیار زیبا است و تلاش شده که فضای ایده آلی را به این بخش شهر ببخشد.

    به گزارش ایسنا، اسالم از شهرهای واقع شده در غرب استان گیلان است که مرکز استان گیلان (رشت) را به شهرهای تالش و آستارا متصل می کند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53065

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *