×

عکاس انجمن سینمای جوان لاهیجان تنها نماینده عکاسان گیلانی در جشنواره منطقه ای سینمای جوان “شبدیز”

  • کد نوشته: 18904
  • ۱۳۹۶-۰۵-۱۱
  • 57 بازدید
  • ۰
  • یک قطعه عکس از مهسان تقی پور از عکاسان فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان – کرمانشاه «شبدیز »راه یافت . به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، هیئت انتخاب بخش عکس جشنواره شبدیز […]

    عکاس انجمن سینمای جوان لاهیجان تنها نماینده عکاسان گیلانی در جشنواره منطقه ای سینمای جوان “شبدیز”
  • یک قطعه عکس از مهسان تقی پور از عکاسان فعال انجمن سینمای جوان لاهیجان به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان – کرمانشاه «شبدیز »راه یافت .

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، هیئت انتخاب بخش عکس جشنواره شبدیز متشکل از مهدی وثوق‌نیا، افشین بختیار و علیرضا کریمی‌صارمی از میان ۱۰۰۷ تک‌عکس که از ۲۳۰ عکاس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، تعداد ۴۴ عکس از ۳۱ عکاس را واجد شرایط حضور در بخش نهایی دانستند . همچنین در بخش مجموعه‌عکس، این هیئت از میان ۱۰۶ مجموعه که از ۱۰۶ عکاس به دبیرخانه جشنواره رسیده، تعداد ۵ مجموعه از ۵ عکاس را منتخب دانستند.

    مهسان تقی پور از عکاسان فعال کانون عکس لاهیجان دارای مدرک کارشناسی در رشته مترجمی زبان می باشد و بیش از چهار سال است که در رشته عکاسی فعالیت دارد .

    عکسهای این عکاس در جشنواره بین المللی عکس خیام ،جشنواره هیپای امارات و مسابقه محیط زیست دریایی استان گیلان نیز راه یافته و در کتب مجموعه عکسهای مختلفی از جمله کتاب عکس دریای دوستی (کاسپین) به چاپ رسیده است .

    پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه سال ۱۳۹۶به مدت چهار روز در استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه با حضور استان‌های (البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی ، آذربایجان‌شرقی و کرمانشاه) توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18904

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *