×

غرق شدن دو نفر در لاهیجان و رودسر

  • کد نوشته: 49091
  • ۱۳۹۸-۰۵-۲۱
  • 75 بازدید
  • ۰
  • معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از غرق شدن ۲ مرد در شهرستان‌های رودسر و لاهیجان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،حسین حسن‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن ۲ نفر در سواحل شهرستان‌های رودسر و لاهیجان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل‌های […]

    غرق شدن دو نفر در لاهیجان و رودسر
  • معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از غرق شدن ۲ مرد در شهرستان‌های رودسر و لاهیجان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،حسین حسن‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن ۲ نفر در سواحل شهرستان‌های رودسر و لاهیجان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل‌های حادثه اعزام شدند.

    این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل‌های اعلامی مشخص شد مردی ۴۱ ساله حین شنا خارج از طرح سالم‌سازی دریا به دلیل عدم تسلط و مهارت کافی در شنا کردن در ساحل رودسر غرق شد.

    وی با بیان اینکه در حادثه‌ای دیگر جوان ۲۰ ساله‌ای که به همراه ۲ نفر از دوستانش برای شنا به رودخانه اسلامده دهستان ” لفمجان ” شهرستان لاهیجان رفته بود به دلیل عدم مهارت لازم در شنا دچار حادثه غرق شدگی شد ادامه داد: جسد فرد حادثه دیده بلافاصله توسط مردم محلی از آب خارج و به بیمارستان منتقل شد و تلاش‌ها برای نجات وی به نتیجه نرسید و فوت کرد.

    سرهنگ حسن‌پور بیان داشت: اجساد غرق شدگان با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49091

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *